لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مینگ چی کو: آیفون تاشو احتمالاً در سال ۲۰۲۳ میلادی آماده عرضه خواهد شد

مینگ چی کو: آیفون تاشو احتمالاً در سال ۲۰۲۳ میلادی آماده عرضه خواهد شد

 مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل به تازگی گزارشی مفصل اطلاعاتی در مورد محصولات آینده این کمپانی منتشر کرده است. در بخشی از این گزارش به تاریخ انتشار و مشخصات فنی آیفون تاشو نیز اشاره شده است.

مینگ چی کو اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا آیفون تاشو را در سال 2023 میلادی آماده عرضه به بازار کند. این تلفن هوشمند قرار است با دو نمایشگر به بزرگی ۷.۵ تا ۸ اینچ طراحی و ساخته شود.

این تحلیلگر همچنین اعلام کرده که شرکت اپل از همین حالا فرآیند طراحی و تست‌های اولیه مربوط به ساخت این محصول را آغاز کرده است. اپل در حال حاضر با چالش‌های مهمی نظیر خلق تکنولوژی جدیدی برای بهبود راهکارهای تولید انبوه این محصول مواجه است. در حقیقت شرکت اپل از همین حالا امکانات لازم برای ساخت و توسعه آیفون تاشو را در اختیار دارد؛ اما چالش اصلی این شرکت برای عرضه آیفون تاشو به بازار، تولید انبوه آن است.

با توجه به گفته‌های مینگ چی کو می‌توان به این نتیجه رسید که شرکت اپل با چالش‌های مختلفی در زمینه توانمندسازی شرکت‌های عضو زنجیره تأمین قطعات خود مواجه است. اپل تلاش دارد تا آیفون تاشو را با فناوری‌های جدید تولید و آماده عرضه به بازار کند و احتمالاً شرکت‌های عضو زنجیره تأمین امکانات لازم برای تأمین قطعات مربوط به این تلفن هوشمند را امروزه ندارند.

اپل به دنبال راهکاری است که از طریق آن بتواند شرکت‌های تأمین کننده خود را برای ساخت و تولید انبوه این محصولات آماده کند. به نظر می‌رسد که دو شرکت سامسونگ و ال جی که از همین حالا در زمینه تولید پنل‌های نمایشگر اولد با شرکت اپل همکاری می‌کنند نیز با چنین چالشی مواجه باشند و شرکت اپل در تلاش باشد تا امکاناتی را برای تولید انبوه قطعه مربوط به نمایشگر آیفون تاشو را توسعه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420