لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ظرفیت یک ترابایت به آیفون 13 اضافه خواهد شد

ظرفیت یک ترابایت به آیفون 13 اضافه خواهد شد

شرکت اپل احتمالاً در تلاش است تا ظرفیت یک ترابایت را به گزینه‌های زمان خرید آیفون 13 اضافه کند.

تحلیلگران اقتصادی موسسه مالی WedBush به تازگی اعلام کرده‌اند که شرکت اپل در تلاش است تا تغییراتی عمده را در توسعه و عرضه آیفون‌های خود اعمال کند که از حمله آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از ظرفیت یک ترابایت در نسخه‌های پروی این تلفن‌های هوشمند اشاره کرد.

«دنیل آیو» تحلیلگر این موسسه در گزارش اخیر خود اعلام کرده شرکت اپل پس از عرضه قابلیت 5G در آیفون 12 حالا سراغ عرضه آپشن یک ترا بایتی ظرفیت ذخیره سازی آیفون 13 رفته است و این شرکت تصمیم دارد تا به زودی امکانات بیشتری را به کاربران پرچم‌دار خود ارائه دهد. این تحلیلگر همچنین اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا لنز LiDAR را در دوربین تمامی مدل‌های آیفون 13 آماده عرضه کند.

بخشی از گزارش این تحلیلگر در مورد میزان فروش آیفون 12 و پیش بینی برای فروش آیفون 13 در سال 2021 و 2022 به این شرح است:

 

بخش‌های اولیه زنجیره تأمین شرکت اپل در آسیا در حال آماده سازی قطعات مربوط به بیش از 100 میلیون واحد آیفون 13 هستند. این در حالی است که سال گذشته در بازه زمانی مشابه حجم کاری همین تأمین کنندگان برای آیفون 12 برابر با 80 میلیون واحد بوده است.

این مسئله نشان می‌دهد که شرکت اپل در حال افزایش 20 درصدی سطح تولید آیفون 13 نسبت به نسل قبلی آن در سال جدید است. در عین حال این عدد به‌وضوح نشان می‌دهد که شرکت اپل در ماه‌های آینده با چه چالش‌ها و روندهای کاری مشخصی روبرو است.

ما بر این باور هستیم که این اعداد نشان دهنده اعتماد به نفس تیم کوک و همکارانش برای ورود محصولات مبتنی بر 5G به چرخه تولید است و این روند افزایشی تا 2022 نیز ادامه خواهد داشت و آن‌ها در حال آماده سازی خود برای دوره پس از پخش شدن واکسن [کرونا] هستند.

این موضوع همچنین نشان می‌دهد که اپل برای تولید آیفون 1 ترا بایتی اعتماد به نفس زیادی دارد و تصمیم دارد تا ظرفیت نهایی گوشی‌های خود را که امروزه 512 گیگابایت هست را افزایش دهد و همچنین لنز LiDAR را در میان تمامی مدل‌های آیفون 13 گسترش دهد.

 

 

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که بخشی از اطلاعات مطرح شده در آن توسط جان پروزر تا پیش از این در ویدیوی‌های تحلیلی او بررسی شده بود. پروزر اولین شایعه پردازی بود که اعلام کرد شرکت اپل در توسعه آیفون 13 تصمیم به استفاده از لنز LiDAR برای تمامی مدل‌ها دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373