لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با اپل واچ بیشتر آشنا بشید

با اپل واچ بیشتر آشنا بشید

بالاخره در کنفرانس دیشب اپل تاریخ دقیق عرضه این محصول انقلابی مشخص شد! 4 اردیبهشت سال 1394 شما میتونید منتظر این شاهکار اپل باشید

اپل واچ یک ساعت فوق العاده دقیق ، با ویژگی های ارتباطی بسیار و همچنین قابلیت هایی در زمینه های تناسب اندام و برنامه های سلامتی است که متناسب  با تجارب استفاده های شخصی ، تا حد بسیار بالائی قابلیت شخصی سازی دارد. اپل واچ همچنین دارای یک ویژگی جدید برای دریافت اطلاعات و اطلاعیه های انواع اپلیکیشن ها است که متناسب با یک دستگاه پوشیدنی طراحی گردیده اند.

به عقیده ی مدیرعامل اپل یعنی تیم کوک : ” Apple Watch ورودی به فصل جدید در دنیای فناوری است که کاربران را عاشق خود می کند ! ما برای روزی که کاربران این دستگاه را در مچ دست خود قرار داده و با نیازهای مهم خود ارتباط نزدیک تری را تجربه می کنند بسیار هیجان زده هستیم ، به کمک Apple Watch در روز کنترل دقیق تری را بر روی فعالیت های روزمره تان خواهید داشت. ”

 

به گفته ی Jony Ive : اپل واچ نمونه ای از تصور ، طراحی و توسعه یک محصول کاملا منحصر به فرد است ، در Apple Watch ما سعی کرده ایم سه مجموعه طراحی مختلف را با ترکیب معماری بی نظیر نرم افزاری ، به یکی از شخصی ترین دستگاه های جهان تکنولوژی تبدیل کنیم.

تکنولوژی انقلابی Digital Crown در اپل واچ ، گشت و گذار در صفحات وب ، اسکرول و همچنین انجام عمل زوم بر روی صفحه نمایش را بدون ایجاد مانع (انگشت شما) میسر می سازد. نمایشگر بی نظیر رتینا به همراه تکنولوژی Force Touch ، لمس و ضربه کوتاه را از هم تشخیص می دهد و یک کنترل همه جانبه را برایتان فراهم می کند. به کمک Taptic Engine هیچ ناتیفیکیشنی را از دست نخواهید داد !

ساعتفوقدقیقوقابلبرنامهریزی

stopwatch_analog_large.jpg

یک ساعت هوشمند بسیار دقیق با بهره مندی از کامل ترین مناطق زمانی ، اپل واچ می تواند مطابق با سلیقه و انتخاب شما ظاهری کاملا سنتی و یا دیجیتال (به همراه مجموعه ای عظیم از امکانات ارتباطی و …) را نمایش دهد ، انتخاب با شماست ! می توانید تصویر یک پروانه ی کوچک و زیبای در حال پرواز را نیز به صورت انیمیشن بر روی نمایشگر دستگاه به نمایش بگذارید ! اپل واچ امکانات بسیار زیادی را در زمینه ایفای نقش در زمینه ساعت مچی را داراست ، علاوه بر امکانات ساده و سنتی ، طلوع / غروب خورشید، رویدادهای تقویم آینده و یا فعالیت های روزانه شما نیز برایتان نشان داده می شوند. با چندین حالت تنظیم برای زیبایی Apple Watch در واقع می توانید ساعت خود را میلیون ها بار چهره ای نو ببخشید. تنها کافیست عمل Swipe از بالای صفحه را انجام دهید ، اکنون اطلاعاتی که برای شما مهم هستند در پیش رویتان قرار می گیرد ؛ نظیر وضعیت آب و هوا ، نقشه ، موزیک و

دستگاهیبرایارتباطاتفوری

index.png

Apple Watch به شما این امکان را می دهد که بتوانید با ساعت خود مسیج ارسال کنید ، ایمیل ها را بخوانید و تماس های آیفون خود را نیز پاسخ دهید ! Taptic Engine شما را از هیچ ناتیفیکیشنی بی اطلاع نمی گذارد ؛ Digital Touch راه ارتباط جدید با تکنولوژی را به ارمغان می آورد که حتی با آن قادر به مشاهده ضربان قلب خود نیز باشید ! اپل واچ دستگاهی فوق العاده برای ارتباطات سریع شماست و حتی در زمان استراحت ، می توانید خرید یک فنجان قهوه را با بهره مندی از Apple Pay و Apple Watch انجام دهید. Apple Watch اطلاعات Passbook را نیز در خود ذخیره سازی کرده و Siri را نیز برای پاسخ دهی به سوالات شما در خود جای داده است.

 تناسبانداموتوصیههایمهمبهداشت

stand_large.jpg

Apple Watch شامل برنامه های فعالیت پیشگامانه ای است که شما را به ورزش تشویق می کنند و اپلیکیشن های Activity و Workout در این میان نقش به سزایی را ایفا می کند. Apple Watch از سنسور شتابسنج ، تشخیص ضربان قلب و همچنین امکانات GPS و WiFi آیفون شما استفاده می کند تا تصویر دقیقی از فعالیت های روزمره خود را زیر نظر داشته باشید. اپلیکیشن Activity سه جنبه مفید را اندازه گیری می کند : کالری سوزانده شده ، فعالیت سریع ، میزان سرپا ایستادن در طول روز

Workout برنامه ای جهت تنظیم فعالیت ها نظیر پیاده روی ها و دوچرخه سواری ها می باشد ؛ اپلیکیشن Fitness در آیفون تمامی این داده ها را جمع آوری کرده و آنان را به شکل دقیق نمایش می دهد ، Apple Watch با بهره گیری از این تاریخچه ها ، انگیزه کاربر را جهت رسیدن به یک اندام ایده آل بیشتر می کند.

continuity_large.jpg

 

Apple Watch در ۲ مدل ۳۸ و ۴۲ میلی متری موجود خواهد بود ، این ساعت هوشمند در ۳ مدل مختلف Apple Watch, Apple Watch Sport و Apple Watch Edition در دسترس بوده و هریک از آنان می توانند تا ۱۸ ساعت از زمان شبانه روز را با یک شارژ برایتان ایفای نقش کنند. از تاریخ ۱۰ آوریل پیش فروش این گدجت جدید آغاز می شود ، قیمت آغازی ۳۴۹ و ۵۴۹ و ۱۰۰۰۰ دلاری برای مدل های ورزشی ، معمولی و حرفه ای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373