لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بیل گیتس: همیشه از یک گوشی اندرویدی استفاده می‌کنم

بیل گیتس: همیشه از یک گوشی اندرویدی استفاده می‌کنم

بیل گیتس هم بنیان گذار مایکروسافت به تازگی در مصاحبه‌ای گفته به دلیل وجود نرم افزارهای از قبل نصب شده روی اندروید، این اکوسیستم را به آیفون ترجیح می‌دهد.

بیل گیتس مؤسس مایکروسافت این هفته در اولین نشست خود در Clubhouse، به طیفی از سؤالات افراد مختلف پاسخ داد.

یکی از سؤالاتی که روزنامه نگاری به نام «اندرو راس سورکین» در مصاحبه از بیل گیتس پرسید، درباره این بود که با توجه به امکان اجرا شدن اپلیکیشن Clubhouse در iOS آیا بیل گیتس تمایل به استفاده بیشتر از آیفون پیدا کرده یا همچنان اندروید را به iOS ترجیح می‌دهد؟

هم بنیان گذار مایکروسافت در جواب این سؤال گفت: 

من همیشه از یک گوشی اندرویدی استفاده می‌کنم. به این دلیل که می‌خواهم به همه چیز دسترسی داشته باشم، اما گاهی اوقات با آیفون نیز خودم را سرگرم می‌کنم، ولی در نهایت آنچه همواره همراه دارم یک گوشی اندرویدی است.

بیل گیتس

سورکین در ادامه به این مورد اشاره کرد که آیا بیل گیتس میان آیفون و اندروید تعصب خاصی دارد و گیتس در پاسخ گفت که برخی از سازندگان اندروید نرم افزارهای اختصاصی مایکروسافت را در تنظیمات کارخانه نصب می‌کنند که این موضوع کار را برای او آسان می‌کند و باعث می‌شود تا با انعطاف بیشتری نرم افزارهای مورد نظر خود را با سیستم عامل مرتبط ‌کنند.

تا پیش از این و مشخصاً در مصاحبه‌ای در سال 2019 بیل گیتس اعتراف کرد که شکست مایکروسافت در برابر اندروید به عنوان یک پلتفرم استاندارد گوشی تولید شده توسط شرکتی غیر از اپل، یکی از بزرگ‌ترین اشتباه‌های مایکروسافت در همه دوره‌ها بوده است.

همچنین از نظر بیل گیتس مدیریت استیو بالمر در سال‌های 2000 تا 2014 یکی از بدترین دوره‌های فعالیت مایکروسافت بوده است. در آن موقع بالمر با پوزخند آیفون را تمسخر می‌کرد، با این حال در توسعه سیستم عامل ویندوز فون که در زمان او ارائه شده بوده، به سختی شکست خورد و در نهایت این پلتفرم برای همیشه حذف شد.

در جلسه Clubhouse مؤسس مایکروسافت اعتراف کرد که گرچه با استیو جابز رابطه ناخوشایندی داشته، ولی از نظر او، مدیریت جابز بر اپل فوق‌العاده بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373