لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در تلاش برای توسعه یک کنترل برای هدست واقعیت افزوده است

اپل در تلاش برای توسعه یک کنترل برای هدست واقعیت افزوده است

یک پتنت جدید از شرکت اپل به تازگی منتشر شده که نشان دهنده آن است که این شرکت در تلاش برای توسعه یک کنترل برای هدست واقعیت افزوده خود است.

بر اساس اطلاعات این پتنت، کنترل هدست AR/VR اپل فعلاً در مرحله تحقیقاتی قرار دارد و سنسورها و بازخوردهای لمسی یا فیدبک هپتیک در آن به کار رفته است.

درخواست پتنت جدید اپل با عنوان «دستگاه نصب شده روی انگشت به همراه سنسورها و هپتیک‌ها» در اداره ثبت اختراع آمریکا مشاهده شده و توضیح می‌دهد که چگونه یک دستگاه با نصب روی انگشت می‌تواند کنترل هدست اپل را بر مبنای محتوای واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده انجام دهد. 

اخیراً گزارشی از وب‌سایت The Information منتشر شده که نشان می‌دهد اپل در حال توسعه روش‌های مختلفی برای کنترل هدست واقعیت ترکیبی خود بوده که شامل دستگاهی شبیه انگشت است.

این دستگاه روی انگشت کاربر قرار می‌گیرد و پس از آن دارای قابلیت‌هایی مثل توانایی حس کردن مجازی اشیا در محیط را به کاربران ارائه می‌دهد. 

طراحی کنترل هدست اپل به‌گونه‌ای است که برای هر اندازه انگشت مناسب است؛ همچنین گفته شده که احتمالاً جنس آن از فلز، پارچه یا نوعی پلیمر است.

اپل در مورد کنترل هدست و پیکربندی آن توضیح داده که دستگاه به کاربر اجازه می‌دهد تا سطوح را با پوست خود لمس کند و این موجب افزایش حساسیت کاربر به محیط می‌شود. دستگاه پوسته‌ای است که شامل سنسورهای نیرو، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسورهای نوری، حسگرهای لمسی، چراغ‌های نشانگر وضعیت و سایر موارد است. 

مدارهای کنترلی با استفاده از سنسورها می‌توانند ورودی فشار انگشت، ورودی حرکت جانبی و ورودی ضربه انگشت را جمع کرده و با استفاده از دستگاه خروجی لمسی، خروجی هپتیک را که احتمالاً مطابق با واقعیت مجازی و واقعیت افزودهاست، فراهم کند. 

 اپل در ارتباط با اختراع جدید خود گفته که احتمالاً دستگاه کنترل هدست روی یک یا چند انگشت پوشیده شود و هنوز مشخص نشده که چه تفاوتی در نتیجه آن رخ خواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373