لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

HDMI و پورت‌های‌ جدید به مک بوک 2021 می‌آید

HDMI و پورت‌های‌ جدید به مک بوک 2021 می‌آید

 مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل گفته پورت HDMI و کارت‌خوان SD به مک بوک پرو 2021 اضافه خواهد شد.

مینگ چی کو در یک یادداشت تحقیقاتی پیش‌بینی‌های خود را در مورد محصولات آینده شرکت اپل مطرح کرده و بنا بر ادعاهای او، اپل قصد دارد تا نیمه دوم سال جاری میلادی دو مدل مک بوک پرو مجهز به پورت HDMI و کارت‌خوان SD را عرضه کند.

بازگشت کارت‌خوان SD اولین بار ماه گذشته توسط مارک گورمن از بلومبرگ مطرح شد.پیش‌بینی مینگ چی کو بر مبنای عرضه دو مدل مک بوک پرو است که با طراحی قابل‌ملاحظه و چند تغییر خاص ارائه خواهد شد.

مهم‌ترین این تغییرات ایجاد پورت‌ HDMI و کارت‌خوان SD در مک بوک پرو 2021 است. اضافه شدن کارت‌خوان SD به کاربران کمک می‌کند تا کارت حافظه دوربین دیجیتال و لوازم الکترونیکی دیگر خود را مستقیماً به مک بوک پرو متصل کنند.

مینگ چی کو همچنین در ماه گذشته اظهار کرده که اپل دو مدل مک بوک پرو 14 و 16 اینچی را با تغییرات مهمی ارائه خواهد کرد. این تغییرات شامل بازگشت کانکتور شارژ مگ سیف کلاسیک با کابل برق جدا، حذف Touch Bar، طراحی لبه تخت و ایجاد پورت‌های اتصال دهنده بیشتری در مک بوک 2021 است.

خبرنگار بلومبرگ مارک گورمن هم در گزارش خود از این جزئیات را بسیار تکرار کرده است. کو همچنین در این گزارش‌ها گفته که Taiwan’s Genesys Logic تنها تأمین‌کننده کارت‌خوان SD برای مدل جدید مک بوک پرو خواهد بود.

قابل ذکر است که برگرداندن پورت‌ها به مک بوک جدید قابلیت اتصال به دستگاه‌های خارجی را افزایش می‌دهد. مک بوک‌های فعلی دارای پورت USB-C هستند.

بازگشت پورت شارژ مگ سیف در مک بوک پرو 2021 نیز شامل مزایا و معایبی برای کاربران این دستگاه‌ها است. با استفاده از این پورت، شارژر به راحتی از لپ تاپ جدا شده و مانع از حرکت یا افتادن آن می‌شود؛ ولی شارژر مگ سیف فقط منحصر به این لپ تاپ بوده و در صورت خراب یا گم شدن باید دوباره تهیه شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420