لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

احتمال همکاری کیاموتورز برای تولید ماشین اپل همچنان وجود دارد

احتمال همکاری کیاموتورز برای تولید ماشین اپل همچنان وجود دارد

 گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که احتمال همکاری کیاموتورز به عنوان زیرمجموعه هیوندای برای تولید ماشین اپل همچنان پابرجا است.

بنابر گزارش جدید وبسایت کره‌ای Chosun Biz، اپل و کیا سال گذشته طی امضای تفاهم نامه‌ای برای همکاری در هشت بخش از جمله وسایل نقلیه الکتریکی توافق کرده بودند.

اوایل این ماه همراه با شایعات منتشر شده فراوان در مورد ماشین اپل، هیوندای و کیا در یک گزارش مشترک اعلام کردند که در حال مذاکره برای همکاری برای توسعه ماشین خودران الکتریکی اپل نیستند و هنوز این فرایند را آغاز نکرده اند.

چند هفته بعد هیوندای طی انتشار بیانیه‌ای ادعا کرد که اپل با تعدادی از خودروسازان نظیر هیوندای برای توسعه ماشین الکتریکی خودران گفتگو کرده است.

گزارشی که اخیرا منتشر شده به احتمال همکاری اپل با کیا اشاره می‌کند، همچنین ادعا شده که مذاکرات با اپل به طور کامل لغو نشده؛ گرچه روند آن به سختی پیش می رود.

طبق همین گزارش دامنه مذاکرات میان اپل و کیاموتورز گسترده است و فضای کافی برای رشد دارد. با صرف نظر از همکاری برای تولید یک ماشین کامل، به هر حال اپل و کیا می‌توانند در دیگر تجهیزات حمل و نقل نظیر اسکوترهای برقیمشارکت کنند.

گفتنی است که در ماه ژانویه 2021 اپل و هیوندای برای تولید ماشین خودران اپل مذاکرات بی نتیجه‌ای را پشت سر گذاشتند. در حالی که هیوندای در حال کار کردن روی فناوری ماشین های الکتریکی خودران است؛ اپل قصد دارد برای تولید ماشین الکتریکی خود با شرکت‌های خودروسازی مطرح همکاری کند.

در هر صورت تخمین زده شده که ماشین اپل خیلی دورتر از حد انتظار آماده شود که احتمالا برای سال‌های 2024 تا 2028 عرضه خواهد شد. با این حال برخی از تحلیلگران به آغاز فروش ماشین اپل در زمان زودتر امیدوار هستند و پیش بینی میکنند تا پیش از 2022 این محصولات آماده عرضه به بازار برخی از کشورها شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373