لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گران ترین محصول تاریخ اپل/اپل واچ نسخه سفارشی طلایی

گران ترین محصول تاریخ اپل/اپل واچ نسخه سفارشی طلایی

شب گذشته در کتفرانس اپل بالاخره مشخصات کامل اپل واچ مشخص شد

* اپل واچ اسپورت محصولی با بدنه آلیاژ آلومینیوم است. این ساعت هوشمند در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری فضایی عرضه می‌شود. بند‌ آن هم از پلاستیک کیفیت بالایی تهیه شده است. سایز ۳۸ میلیمتری آن ۳۴۹ و سایز ۴۲ میلیمتری ۳۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

* اپل واچ که مدل معمولی این ساعت هوشمند است، از بدنه استیل  بهره می برد و بسته به نوع بند آن از ۵۴۹ تا ۱۰۴۹ دلار برای بند ۳۸ میلیمتری قیمت‌گذاری شده است. برای داشتن بند ۴۲ میلیمتری هم باید ۵۰ دلار بیشتر پرداخت کرد.

* اپل واچ ادیشن هم که بدنه‌ای از طلای ۱۸ عیار دارد، حداقل ۱۰‌‌هزار دلار برای مشتریان آب می‌خورد.

 

ساعت هوشمند شرکت اپل قرار است از ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ در بازارهای جهانی عرضه گردد و البته مشتاقان می‌توانند از ۲۱ فروردین آن را پیش خرید کنند. فروش این ساعت به طور همزمان در کشورهای انگلیس، آمریکا, استرالیا، چین، ژاپن، هنگ کنگ، آلمان و فرانسه آغاز شده و به مرور دیگر کشورها را هم در بر گیرد.

برای تامین برنامه‌های مورد نیاز این ساعت و نصب آنها روی آیفونها، کاربران باید به فروشگاه آنلاین Apple Watch Store مراجعه کنند.

باتری این ساعت هوشمند هم که مدت زیادی است مورد بحث بوده، بیش از ۱۸ ساعت کار معمولی شما را همراهی می کند.   شما تنها لازم است که روزی یک بار آن را شارژ کنید. البته دیگر لازم نیست برای شارژ این ساعت هوشمند همان روش ملال آور همیشگی اتصال کابل USB را تکرار کنید. بلکه تنها کافی است که آن را روی صفحه شارژر بیسیم مغناطیسیش قرار دهید.

friends_large.jpg

علاوه بر این می‌توانید مستقیما با دیگر ساعتهای هوشمند اپل‌واچ در ارتباط باشید، یک طرح ساده را کشیده و برای آنها بفرستید، با تپ کردن روی صفحه توجه آنها را به خود جلب کنید یا اینکه گزارش ضربان قلبتان را در اختیار دوستان تان قرار دهید.

hero_large.jpg

در خصوص کارایی این محصول باید گفت که هم یک پخش‌کننده موسیقی همچون آیپاد است، هم ضربان قلب‌تان را اندازه می‌گیرد. هم یک ابزار ارتباطی است که پیامکها را دریافت و ارسال می‌کند. یا اینکه می‌تواند صداها را ضبط کند. همچنین یک نمایشگر و ایستگاه قابل حمل و موقعی برای اپلیکیشنهای روی آیفون‌تان است. علاوه بر این می‌توانید به صورت مستقل از طریق اپل‌واچ از سیستم پرداخت آنلاین اپل‌پی بهره ببرید. یا اینکه ست‌آپ‌باکس Apple TV را کنترل کنید. همچنین قرار است در آینده به دیگر سیستم‌های مدیریت خانه هوشمند هم متصل شود. 
 
hero_lockup_large.jpg

این محصول با تمامی آیفونهای ۵ و بالاتر به راحتی کار می‌کند. اما متاسفانه نسخه‌های پایین‌تر این اسمارت فون را پشتیبانی نمی‌کند.  و البته کاربران دیگر پلتفرمها (همچون اندروید) هم از داشتن آن محروم هستند.  همانطور که ساعتهای سامسونگ Gear تنها روی تلفنهای سامسونگی مشخصی قابل استفاده هستند

continuity_large.jpg

 


اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373