لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ۱۳ احتمالاً امکان ریکاوری بدون نیاز به پورت را خواهد داشت

آیفون ۱۳ احتمالاً امکان ریکاوری بدون نیاز به پورت را خواهد داشت

شرکت اپل احتمالاً در جریان سال ۲۰۲۱اقدام به رونمایی از آیفون ۱۳ همراه با یک قابلیت جدید برای ریکاوری بدون نیاز به پورت خواهد کرد.

وب سایت Appleosophy به تازگی طی یکی از گزارش‌های خود اعلام کرده که آیفون ۱۳ احتمالاً مجهز به سیستم ریکاوری بدون نیاز به اتصال درگاه‌های سیمی خواهد بود. این وب سایت در گزارش خود اعلام کرده که شرکت اپل در آیفون 13 از روشی جدید برای ریکاوری گرفتن و ریستور کردن اطلاعات آیفون‌ها از طریق ارتباطات بدون سیم و همانند آنچه تا پیش از این در اپل واچ دیده شده استفاده خواهد کرد.

این وب‌سایت در استدلال خود به روند تجاری سازی آیفون توسط شرکت اپل در طول سالیان گذشته اشاره کرده است و اعلام کرده که شرکت اپل در طول چند سال گذشته تلاش کرد تا آیفون را به عنوان یک دستگاه اصلی معرفی کند. در حقیقت دستگاه‌های جانبی دیگری نظیر اپل واچ یا ایرپاد برای دریافت اطلاعات و داده‌ها با آیفون ارتباط برقرار می‌کنند.

گزارش یاد شده در ادامه توضیح می‌دهد که شرکت اپل راهکارهایی را برای ارائه قابلیت ریکاوری کردن آیفون‌ها بدون نیاز به ارتباط سیمی با دستگاه‌های دیگر توسعه داده است. این راهکارها شامل توسعه و ساخت یک سیستم امنیتی قابل اعتماد برای انتقال داده‌ها میان سرور و آیفون است و از طرف دیگر آیفون باید داده‌های خود را همچنان با وابستگی به مک یا کامپیوترهای ویندوزی دریافت کند.

روش ریکاوری بدون سیم آیفون 13 با توجه به این گزارش، احتمالاً یکی از این سه سناریو خواهد بود:

سناریوی اول: کاربر به صورت دستی دستگاه را به حالت ریکاوری مود می‌برد و محتوای لازم برای ریستور کردن دستگاه از طریق اینترنت را دریافت خواهد کرد. این موضوع البته نیازمند آن است که کامپیوترهای ویندوزی یا مک از طریق آیتونز یا فایندر امکان اسکن کردن دستگاه و برقراری ارتباط آن با اینترنت را داشته باشند. در حقیقت فرایند توضیح داده شده در سناریوی اول همانند آن چیزی است که امروزه برای ریکاوری کردن آیفون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد با این تفاوت کرد ارتباط سیمی جای خود را به ارتباط بی‌سیم میان آیفون و کامپیوترهای مک یا کامپیوترهای ویندوزی داده است.

سناریوی دوم: دستگاه به صورت خودکار به حالت ریکاوری می‌رود و یک سیگنال مشخص را همانند آنچه در سناریوی پیشین توضیح داده شده منتشر می‌کند. در این میان سرورهای اپل دستورالعمل‌های آموزشی را برای راهنمایی کاربر در زمینه دریافت فریم ویر و ریست کردن دستگاه را نشان خواهند داد.

سناریوی سوم: در این سناریو دستگاه همانند سناریوی اول امکان برقراری ارتباط با کامپیوتر مک را دارد؛ اما این بار ارتباط به صورت بلوتوث خواهد بود. سیگنال‌های مربوط به دریافت ریکاوری از طریق بلوتوث به کامپیوترهای مک انتقال داده خواهد شد. البته این موضوع توسط بسیاری از مهندس‌ها تائید نشده چرا که این متد تا حدودی از لحاظ امنیتی با مشکل همراه است.

گفتنی است این گزارش توسط وب سایت Appleosophy منتشر شده و تا به امروز اکثر سایت‌های فعال در حوزه فناوری به آن اشاره‌ کرده‌اند؛ که با این حال این اطلاعات توسط هیچ یک از تحلیلگران شناخته شده تائید نشده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373