لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید تلگرام با حذف خودکار پیام منتشر شد

آپدیت جدید تلگرام با حذف خودکار پیام منتشر شد

 آپدیت جدید پیام رسان تلگرام با قابلیت‌هایی مثل حذف خودکار پیام‌ها، لینک‌های دعوت قابل انقضا و تعداد اعضای نامحدود برای گروه‌ها منتشر شد.

تا پیش از این ویژگی جدید در تلگرام همانند واتساپ و سیگنال برای حذف خودکار پیام‌ها وجود داشت؛ اما آپدیت جدید در همه گپ‌های تلگرام قابلیت تایمر حذف خودکار را ارائه داده است و پیام‌ها 24 ساعت یا 7 روز بعد از ارسال پاک می‌شوند.

برای فعال شدن تایمر، کاربران باید روی یک پیام نگه دارند و مراحل Select -> Clear Chat (top-left) -> Enable Auto-Delete را انجام دهند.

گزینه حذف خودکار با تنظیم تایمر برای پیام‌های ارسال شده، پس از آن اعمال می‌شود و پیام‌های قبلی در سابقه گپ حفظ می‌شوند.

مورد دیگر ارائه ویجت در آپدیت جدید تلگرام در صفحه اصلی است که پیش نمایش پیام‌های اخیر را نشان می‌دهد، همچنین ویجت کوچک دیگری نام و عکس پروفایل افرادی را که کاربر اخیراً با آن‌ها در تلگرام چت داشته‌ نشان می‌دهد.

برای چت‌های گروهی قابلیت‌هایی ارائه شده مثل گزینه جدید Broadcast Groups، که به گروه‌های دارای 200هزار عضو اجازه پذیرش اعضای نامحدود می‌دهد. در این مورد فقط سرپرست یا ادمین می‌تواند پیام ارسال کرده و اعضا فقط در چت صوتی شرکت می‌کنند.

در آپدیت جدید تلگرام لینک‌های دعوت منقضی شده برای انقضا بعد از تعداد یا مدت زمان مشخصی تنظیم می‌شوند. لینک، روش ایده‌آلی برای جذب هر تعداد اعضای جدید به یک گروه است. در ضمن لینک‌ها به کاربران کمک کرده تا بفهمند اعضای جدید از کجا آمده یا کدام فرمت برای رشد مؤثرتر است.

قابل ذکر است که چت‌های تلگرام مانند واتساپ رمزگذاری شده‌ و بین چت‌های پنهانی و ابری تمایز وجود دارد. چت‌های پنهانی تحت هیچ شرایطی پشتیبانی نمی‌شود، در حالی که از چت ابری می‌توان بک‌آپ گرفت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420