لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 14 روی 86 درصد از آیفون های فعال چهار سال گذشته نصب شده است

آی او اس 14 روی 86 درصد از آیفون های فعال چهار سال گذشته نصب شده است

 گزارش های اخیر شرکت اپل در مورد سیستم عامل آی او اس 14 حاکی از آن است که این نسخه جدید روی بیش از 86 درصد از آیفون های چهار سال گذشته نصب شده است.

اپل اعلام کرده که آی او اس 14 و آیپد آو اس 14 روی هم رفته و در مجموع روی 80 درصد از آیفون ها و ایپدها فعال گذشته نصب شده است و این موضوع باعث شده تا کاربران امکانات جدید این سیستم عامل را به خوبی تجربه کنند. در این میان، دستگاه های فعال شده در چهار سال گذشته تا 86 درصد به آی او اس 14 مهاجرت کرده اند.

در آمارهایی که شرکت اپل از طریق بخش خبری اپلیکیشن اپ استور و در روز 24 فوریه 2021 منتشر کرده، مشخص شده است که بیش از 81 درصد ایفون های فعال در همان ابتدای کار و مشخصا تا نیمه دسامبر 2020 اقدام به نصب آی او اس 14 کرده بودند.

در این میان، تا به امروز نزدیک به 12 درصد از دستگاه های فعال از نسخه 13 آی او اس استفاده میکنند که این موضوع به احتمال زیاد به عمد پشتیبانی از آی او اس 14 به قبل مربوط است. شرکت اپل از تمامی دستگاه های پشتیبانی کننده از آی او اس 13 در آی او اس 14 پشتیبانی کرده است و همین موضوع نشان میدهد که عدم نصب نسخه 4 این سیستم عامل احتمالا به عدم تمایل کاربران یا احتمالا جیلبریک بودن دستگاه مربوط است. هر چند که هکرها تا به امروز توانسته اند آی او اس 14 را نیز از طریق روش های پیشین نظیر Checkm8t جیلبریک کنند.

با این حال افزایش تمایل کاربران برای نصب آی او اس 14 نشان دهنده آن است که شرکت اپل توانسته عملکردی موفقیت آمیز در زمینه توسعه نرم افزارهای مختلف و سیستم عامل های جدیدتر در میان کاربران داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420