لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک: شرکت‌های تبلیغاتی روش کسب و کار خود را اصلاح کنند

تیم کوک: شرکت‌های تبلیغاتی روش کسب و کار خود را اصلاح کنند

تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل در جریان کنفرانس حفاظت از حریم خصوصی و داده‌های کامپیوتری که روز پنجشنبه برگزار شد، اعلام کرد که کسب و کارهای تبلیغاتی باید روش درآمدزایی خود را اصلاح کنند.

مدیر عامل اجرایی شرکت اپل در جریان سخنان خود به قابلیت حریم خصوصی ارائه شده در اپ استور اشاره کرده است و بدون نام بردن از شرکت‌های تبلیغاتی نظیر فیس بوک و گوگل اعلام کرده که آن‌ها باید روش کار خود را در آمریکا تغییر دهند. بخشی از صحبت‌های تیم کوک در جریان این کنفرانس به این شرح است: 

اگر یک کسب و کار بر اساس فریب کاربران فعالیت کند، آن‌وقت استفاده از آن دیگر یک انتخاب درست نیست و آن کسب و کار دیگر شایسته ستایش نیست، بلکه این کسب و کار شایسته اصلاحات است.

زمان زیادی گذشته و ما باید از تظاهر کردن این موضوع که کار این شرکت‌ها بی هزینه باقی می‌ماند دست برداریم. هزینه کاری که این کسب و کارها می‌کنند، انحصارگرایی، از دست رفتن اعتماد و البته خشونت است. 

تیم کوک

 تیم کوک همچنین حمله به ساختمان کنگره آمریکا را نتیجه خشونت آمیز همین فعالیت‌های اخیر شرکت‌های جمع آوری اطلاعات نامیده است. مدیر عامل اجرایی شرکت اپل همچنین از قانون‌گذاران آمریکا درخواست کرده تا همانند آنچه در اتحادیه اروپا رخ داده، قوانین مشخصی را برای جمع آوری اطلاعات عمومی تنظیم کنند. تیم کوک اعلام کرده که حال زمان آن رسیده که قوانین جهانی و توافق‌های بین‌المللی در این زمینه حاکم شوند و میزان جمع آوری داده‌های کاربران را به حداقل برسانند و از طرف دیگر یک جامعه ایمن جهانی برای جمع آوری داده‌ها و حفظ امینت آن‌ها ایجاد شود.

اپل از زمان عرضه آی او اس 14 اپلیکیشن‌های مختلف را مجبور کرده تا اطلاعات مربوط به جمع آوری اطلاعات کاربران خود را به صورت عمومی منتشر کنند. برچسب‌های حریم خصوصی حامل این اطلاعات باعث شده تا بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی و جمع آوری کننده اطلاعات با اعتراض‌های زیادی به اپل حمله کنند.

فیس بوک در یکی از تبلیغات ضد اپل خود اعلام کرده که درآمد بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی پس از اعمال قوانین استفاده از برچسب‌های حریم خصوصی تا 50 درصد کاهش داشته است. این موضوع البته باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران بتوانند به صورت ایمن‌تر امکان دسترسی به سرویس‌های آنلاین را داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373