لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی تبلیغاتی اپل واچ برای قابلیت ECG

اپل به تازگی یک ویدیوی تبلیغاتی جدید را برای قابلیت ECG در اپل واچ منتشر کرده و کارآمد بودن این امکان را به تصویر کشیده است.

قابلیت الکتروکاردیوگرام از اپل واچ سری 4 آماده عرضه شد که شرکت اپل از طریق آن امکان گرفتن نوار قلب از طریق ساعت هوشمند را ارائه داد. اپل حتی برای ارائه این قابلیت تأییدیه FDA یا همان سازمان غذا و داروی آمریکا را دریافت کرده است.

قابلیت الکتروکاردیوگرام که اپل بیشتر آن را با عنوان ECG معرفی کرده به کاربران اجازه می‌دهد که نوار قلب خود را از طریق ساعت هوشمند اپل واچبدون نیاز به انجام کارهای پیچیده انجام دهند. زمانی که این قابلیت روی ساعت هوشمند فعال باشد کاربر در هر لحظه می‌تواند با قرار دادن انگشت سبابه روی دیجیتال کراون نوار قلب خود را بگیرد.

این قابلیت حتی می‌تواند فایل خروجی مربوط به الکتروکادیوگرام‌های دریافتی را نیز به صورت یک فایل پی دی اف در اختیار پزشک‌ها قرار دهد تا از آن طریق کاربران بتوانند این اطلاعات را با متخصصین مورد اعتماد خود به اشتراک بگذارند.

ارائه قابلیت ECG در اپل واچ باعث شده تا شرکت اپل یک قدم بزرگ به سمت رؤیای ساخت یک ساعت هوشمند برای حفظ سلامتی و نجات جان انسان‌ها نزدیک‌تر شود. قابلیت ECG به تشخیص زود هنگام اختلالات قلب و عروقی نیز کمک می‌کند که این امر می‌تواند به نجات جان بسیاری از افراد بیانجامد.

شرکت اپل از همین حالا در سری جدید ساعت‌های هوشمند خود یعنی اپل واچ سری 6 قابلیت اندازه گیری سطح اکسیژن خون را ارائه داده است و احتمالاً در آینده نزدیک به سمت توسعه و عرضه قابلیت‌های بیشتری پیش خواهد رفت که از آن طریق کاربران می‌توانند نشانگان ابتدایی برای احتمالاً ابتلا به ویروس کرونا یا موارد دیگر را اندازه گیری کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420