لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی تبلیغاتی اپل برای تنظیم خواب اپل واچ

یکی از قابلیت‌هایی که شرکت اپل در توسعه اپل واچ سری 6 تعبیه کرده، مربوط به تنظیم زمان و ردیابی فاکتورهای سلامتی خواب می‌شود. حال شرکت اپل با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی جدید این موضوع را به‌طور کامل نشان داده است.

در این ویدیوی تبلیغاتی شرکت اپل به‌طور مشخص به این قابلیت اپل واچ پرداخته و این موضوع را به شکلی سینماتیک به تصویر کشیده است. این ویدیو در کمپین تبلیغاتی شرکت اپل برای ساعت‌های هوشمند منتشر شده که با عنوان The future of health is on your wrist (به معنای آینده سلامت روی مچ دستان شما) به راه افتاده است.

در این ویدیو، فردی نشان داده می‌شود که آماده خوابیدن است و به‌طور هم‌زمان اپل واچ را روی مچ دست خود بسته است. او در زمان خواب خود قابلیت‌های اپل واچ برای ردیابی فاکتورهای خواب را توضیح می‌دهد که در نوع خود بسیار ویژه و شگفت انگیز هستند. اپل واچ می‌تواند در زمان آماده شدن به خواب، تمامی حس و حال یک اتاق که با تجهیزات هوشمند سازی خانه مبتنی بر HomeKit را کنترل کند و شرایط را برای خواب شما تنظیم کند.

از طرف دیگر، این ساعت هوشمند می‌تواند موسیقی‌های مناسب برای خواب را پخش کند و از طرف دیگر تمامی فاکتورهای سلامتی را در زمان خوابیدن کنترل کند و در زمان بیدار شدن، تمامی اطلاعات جمع آوری شده را به کاربر نشان دهد. این اطلاعات در زمان خواب میگویند که سطح اکسیژن در زمان خواب چقدر بوده است و آیا خواب شما به‌اندازه کافی مفید بوده یا ساعت هوشمند همچنان شما را به داشتن خواب بهتر تشویق می‌کند.

اپل با انتشار این کلیپ تبلیغاتی توانسته قدرت فیلم‌سازی خود را نیز به رخ همگان بکشاند، استفاده از جلوه‌های ویژه و بصری به خودی خود توانسته در جلب توجه مخاطبین کارآمد و کارساز باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420