لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نتفلیکس از صدای فضایی ایرپاد پشتیبانی نمی‌کند

نتفلیکس از صدای فضایی ایرپاد پشتیبانی نمی‌کند

 برخلاف ادعای گذشته نتفلیکس این شرکت از قابلیت صدای فضایی ایرپاد پرو و مکس در سرویس پخش خود پشتیبانی نخواهد کرد.

قابلیت صدای فضایی در ایرپاد پرو و مکس می‌تواند با ردیابی موقعیت سر کاربر، خروجی صدا را بر اساس اطلاعات دریافتی تغییر دهد.

گزارش‌های منتشر شده در گذشته نشان می‌داد که نتفلیکس قصد داشته از قابلیت صدای فضایی در سرویس استریم فیلم و سریال خود پشتیبانی کند.

در حالی که اخیراً سخنگوی نتفلیکس گفته که در حال حاضر برنامه‌ای برای ارائه پشتیبانی از صدای فضایی ایرپاد نداشته و قصد علنی کردن موضوع را ندارد.

نتفلیکس همچنین اشاره کرده که در حال آزمایش پشتیبانی از اسپیکرهای چند کاناله بوده که بخشی از مأموریت این شرکت برای بهبود خدمات خود و ارائه تجربه‌های جدید برای کاربران است.

بنا بر گزارش‌های قبلی کاربران نتفلیکس و ایرپاد منتظر ارائه این قابلیت از طرف این سرویس پخش جریانی هستند. با توجه به اینکه بزرگ‌ترین رقبای این کمپانی مثل دیزنی پلاس، HBO Max، و البته اپل تی وی پلاس همگی از قابلیت صدای فضایی پشتیبانی می‌کنند، به همین دلیل فشارها بر نتفلیکس کم نشده است. ضمن اینکه با افزودن این قابلیت به سرویس خود اطمینان کاربران را بیشتر جلب می‌کند.

صدای فضایی Spatial Audio با ردیابی حرکت سر کاربر صدا را به گوشی‌های ایرپاد مکس منتقل می‌کند. در این حالت فیلترهای صوتی جهت دار می‌توانند صداها را در همه جای فضا قرار داده و یک تجربه فراگیر صوتی ارائه دهند. ژیروسکوپ و شتاب سنج موجود در ایرپاد پرو و مکس با تنظیم صدا بر اساس اطلاعات ارسال شده از حرکت سر، بهترین تجربه صوتی را برای کاربر فراهم می‌کند.

نتفلیکس پشتیبانی از مدل‌های ایرپاد پرو و مکس را در سرویس پخش خود قول داده بود که برای کاربران تجربه بسیار لذت‌بخشی ارائه می‌کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420