لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپیک مدیر اخراجی شرکت اپل را برای شهادت دادن به دادگاه فرا می‌خواند

اپیک مدیر اخراجی شرکت اپل را برای شهادت دادن به دادگاه فرا می‌خواند

 تنها یک روز پس از انتشار خبرهای مربوط به توقف پیگیری پرونده قانونی در انگلستان، خبرهای منتشر شده امروز حاکی از آن است که اپیک یکی از مدیران اخراجی شرکت اپل را برای شهادت دادن علیه اپل به دادگاه فرا خوانده است.

گزارش امروز نشان داده که شرکت اپیک اسکات فورستال مدیرعامل اخراج شده شرکت اپل که در سال ۲۰۱۳ همکاری خود با کمپانی اپل متوقف کرده بود را به دادگاه فراخوانده است. این مدیر قرار است در مورد نحوه مذاکرات شرکت اپل با دیگر کمپانی‌ها و همکاری‌های متعدد اپل با کمپانی‌های وابسته و موارد دیگر شهادت دهد.

شرکت اپیک اعلام کرده که به‌صورت مستقیم با فورستال ارتباط برقرار نکرده و از او درخواست ارائه شهادت نداده است، اما فورستال طی صحبت با وکلای شرکت اپیک آمادگی خود را برای همکاری اعلام کرده است.

اپیک قرار است در دادگاه از فورستال سؤالاتی مربوط به نحوه توسعه اپ استور، دستورالعمل و قوانین این فروشگاه نرم افزاری در سال‌های اولیه آغاز به راه اندازی بپرسد. با این حال شرکت اپل قویاً تائید کرده که اسکات فورستال پس از قطع همکاری خود از سال ۲۰۱۳ به بعد به هیچ عنوان نماینده شرکت اپل شناخته نمی‌شود و ادعای او قابل استناد نیست. با توجه به این موضوع میتوان پیش بینی کرد که اپیک گیمز همچنان تصمیمی برای عقب نشینی از مبارزه با شرکت اپل ندارد.

گفتنی است که اسکات فورستال یکی از اعضای اصلی تیم توسعه نسل اول تلفن‌های هوشمند آیفون در سال ۲۰۰۷ بود که بعدها لقب پدر آیفون را نیز به خود اختصاص داد. در سال ۲۰۱۳ توسعه اپل مپ و مشکلات فنی برای اپل باعث شد تا فورستال به‌گونه‌ای اجباری همکاری خود را با اپل قطع کند و حالا نیز به عنوان یکی از مهندسین اخراجی شرکت اپل قرار است علیه این کمپانی اظهارنظرهایی را مطرح کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420