لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

موسیقی‌های فشرده‌سازی بی‌اتلاف به اسپاتیفای میایند

موسیقی‌های فشرده‌سازی بی‌اتلاف به اسپاتیفای میایند

برخی از کاربران حرفه‌ای کامپیوترهای اپل سیلیکون به تازگی اعلام کرده‌اند که مصرف بیش از اندازه حافظه ذخیره سازی اس اس دی در این کامپیوترها ممکن است باعث کاهش طول عمر مفید این دستگاه‌ها شود.

کامپیوترهای تولید شده توسط شرکت اپل به تازگی مجهز به تراشه‌های مبتنی بر معماری ARM شده‌اند که در آن‌ها از ذخیره سازی اس اس دی نیز استفاده شده است. در این میان کاربران حرفه‌ای و تحلیلگران اعلام کرده‌اند که حافظه داخلی این کامپیوترهای مبتنی بر ARM به طرز قابل توجهی کارکرد زیادی دارند.

در حقیقت سیستم عامل مک او اس در کامپیوترهای مک مبتنی بر اپل سیلیکون در مدت زمانی بسیار کوتاه داده‌های خیلی زیادی را روی حافظه اس اس دی رایت می‌کند. این موضوع ممکن است برای عملکرد دستگاه‌ها و طول عمر مفید قطعات آن مضر باشد.

بررسی اولیه نشان می‌دهد که سرعت رایت در اس اس دی تا ۱۳ درصد از عمر مفید قطعه را در مدت زمان بسیار کوتاهی کاسته است. و در صورت حقیقت داشتن این موضوع عمر مفید این قطعات کمتر نصف سال به اتمام خواهد رسید.

در حقیقت میزان رایت روی اس اس دی از سرعت استانداردی که برای این قطعات در نظر گرفته شده بیشتر است که این موضوع ممکن است در آینده باعث افزایش آمار از کار افتادگی دستگاه‌ها به دلیل عدم استفاده درست از آن‌ها شود. تحلیلگران در گزارش‌های خود از این موضوع ابراز نگرانی کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که در آینده نزدیک ممکن است طول عمر مفید دستگاه‌های اپل سیلیکون به طرز قابل توجهی افت داشته باشد.

با توجه به این موضوع ممکن است در صورت عدم پیگیری‌های آتی و در زمانی بسیار کوتاه کاربران نیاز به تعویض قطعات مختلف پیدا کنند. این موضوع در حال حاضر توسط بسیاری از تحلیلگران تائید شده و خبرگزاری‌های مختلف در مورد آن اظهارنظر کرده‌اند.

با این وجود شرکت اپل هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده است و معلوم نیست که آیا تصمیمی برای ارائه خدمات تعمیراتی به کاربران کامپیوترهای مبتنی بر اپل سیلیکون به دلیل خرابی حافظه داخلی دارد یا کاربران باید با هزینه شخصی اقدام به تعویض قطعات از کار افتاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373