لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل فروش اولین مک M1 ریفربیشد را آغاز کرد

اپل فروش اولین مک M1 ریفربیشد را آغاز کرد

 اپل برای اولین بار پس از نوامبر 2020 فروش مک بوک 13 اینچی با تراشه M1 ریفربیشد را در آمریکا و کانادا آغاز کرده است.

بعد از عرضه مک M1 در نوامبر 2020، شرکت اپل برای اولین بار فروش مدل‌های مک M1 ریفربیشد را آغاز کرده و طبق معمول مدل‌های یاد شده را با 15 درصد قیمت ارزان‌تر نسبت به مدل‌های عادی به فروش می‌رساند.

فروشگاه آنلاین اپل، نسخه ریفربیشد مک بوک پرو با تراشه M1 را با قیمت 1.099 دلار در آمریکا به فروش می‌رساند، قیمت همین مدل به‌طور معمول 1.299 دلار است.

این پیکربندی شامل تراشه M1 هشت هسته‌ای با رم داخلی 8 گیگابایتی و با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی SSD با رنگ نقره‌ای یا خاکستری فضایی است که در حال حاضر آماده عرضه در فروشگاه آنلاین شرکت اپل شده است.

اپل می‌گوید مک بوک پرو M1 ریفربیشد بررسی و آزمایش‌های متعدد را پشت سر گذاشته و دوباره بسته بندی شده است. این محصول به همراه یک آداپتور USB-C و یک کابل USB-C در یک جعبه عرضه می‌شود.

اپل همچنین می‌گوید که مک ریفربیشد از مدل جدید و معمولی قابل تشخیص نبوده و این می‌تواند فرصت خوبی برای کاهش هزینه خرید کامپیوترهای مک توسط کاربران باشد.

اپل به کاربران خود تأکید کرده که احتمالاً خرده فروشان برندهای دیگر نمونه‌های بهتری از مک‌های ریفربیشد را ارائه ‌دهند؛ به همین دلیل این شرکت از کاربران درخواست کرده تا با احتیاط بیشتری خرید کنند.

نکته حائز اهمیت این است که مک M1 ریفربیشد دارای ضمانت محدود یک ساله و سیاست بازگشت کالا تا 14 روز است. البته مشتریان می‌توانند در کنار آن، سرویس AppleCare+ را نیز خریداری کنند که شامل ارائه خدمات گارانتی رسمی شرکت اپل می‌شود.

گفتنی است که شرکت اپل مدتی پس از عرضه محصولات جدید خود، اقدام به آماده سازی و عرضه نسخه‌های ریفربیشد آن‌ها می‌کند؛ محصولات ریفربیشد شامل دستگاه‌هایی هستند که در روند ساخت، با مشکلات متعددی مواجه شده‌اند و اپل پس از اعمال تعمیرات مختلف، آن‌ها را برای بار دیگر به چرخه فروش باز می‌گرداند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373