لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

BOE احتمالاً صفحه نمایش آیفون 13 را تولید می‌کند

BOE احتمالاً صفحه نمایش آیفون 13 را تولید می‌کند

شرکت چینی BOE احتمالاً سفارش‌های تولید صفحه نمایش آیفون 13 را از شرکت اپل دریافت خواهد کرد و در سال 2021 میلادی این قطعات را آماده تولید می‌کند.

بر اساس گزارش اخیر وب سایت تایوانی Economic Daily News شرکت BOE پس از شکست‌های متعدد درزمینهٔ تولید صفحه نمایش آیفون 12 برای بار دیگر به عنوان یکی از گزینه‌های شرکت اپل برای همکاری معرفی شده است و احتمالاً در آینده نزدیک با اپل درزمینهٔ تأمین قطعات مختلف همکاری می‌کند.

BOE اعلام کرده که در حال تولید پنل‌های OLED به کار رفته در تلفن‌های هوشمند است و این کار را با همکاری گروه تجاری Hon Hai در چین انجام خواهد داد. این شرکت در تلاش است تا یک راهکار عمومی را برای ساخت قطعات بهینه‌تر و بهتر به کار گیرد.

گزارش‌های منتشر شده از ژوئن 2020 میلادی خبر از حذف شرکت BOE از زنجیره تأمین صفحه نمایش آیفون 12 داده بودند. شرکت اپل به دلیل عدم مقاومت و شکننده بودن پنل های BOE تصمیم گرفته بود تا همکاری مشخصی با این شرکت چینی نداشته باشد. همین موضوع باعث شد تا شرکت سامسونگ برای یک سال دیگر نیز به عنوان تأمین کننده اصلی شرکت اپل درزمینهٔ نمایشگرهای تلفن‌های هوشمند باقی بماند.

با این حال به نظر می‌رسد که شرکت BOE امسال توانسته به چالش‌های مربوط به تولید پنل های OLED غلبه کند و این کمپانی در آستانه دریافت سفارش‌های تولید صفحه نمایش آیفون 13 از طرف شرکت اپل است.

شرکت اپل از سال 2017 فرایند همکاری خود با سامسونگ را در زمینه تأمین نمایشگرهای OLED به کار رفته در تلفن‌های هوشمند آغاز کرده است و تا به امروز نیز این شرکت کره‌ای به عنوان مهم‌ترین تأمین کننده OLED برای آیفون‌ها فعالیت کرده است. با این حال شرکت اپل در تلاش است تا با همکاری شرکت‌های دیگر همکاری انحصاری خود با سامسونگ را کاهش دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420