لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپیک گیمز شکست در مبارزه با اپل را پذیرفت

اپیک گیمز شکست در مبارزه با اپل را پذیرفت

 شرکت اپیک گیمز تصمیم گرفته تا دیگر به خاطر مسائلی چون انحصار طلبی و حذف فورتنایت از اپ استور از شرکت اپل شکایت نکند و عملاً شکست در برابر اپل را پذیرفته است.

پس از صدور منع تعقیب اپل در دادگاه‌های آمریکا و محروم ماندن اپیک برای شکایت از اپل در این کشور، توسعه دهنده فورتنایت تصمیم گرفت تا این موضوع را در انگلستان و برخی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا پیگیری کند و حالا مشخص شده است که اپیک گیمز از این تصمیم خود نیز کناره گیری کرده است و دیگر تلاشی برای پیگیری شکایت خود علیه اپل ندارد.

شرکت اپیک چند ماه پیش اقدام به دور زدن روند پرداخت اپ استور کرده بود و همین موضوع نیز باعث شده بود تا اپل فورتنایت را از اپ استور حذف کند. این موضوع که به یکی از ابزارهای تبلیغاتی اپیک علیه اپل تبدیل شده بود، بهانه‌ای برای شکایت و پیگیری‌های قانونی شد که در نهایت با شکست بزرگی در دادگاه‌های آمریکا مواجه شد.

اپیک گیمز طی بیانیه اخیر خود اعلام کرده که پرونده‌ای که علیه اپل و گوگل در انگلستان باز کرده بود را پیگیری نمی‌کند. این شرکت همچنین در بیانیه خود اعلام کرده که همچنان از فعالیت غیررقابتی و انحصارطلبانه اپل و گوگل ناراضی است و همچنان آن را نادرست می‌داند. با این حال این شرکت از دادگاه رسیدگی به پرونده شکایت مربوطه در انگلستان تشکر کرده است و اعلام کرده که تا به امروز به نتایج قابل توجهی رسیده است با این حال تمایلیبرای ادامه دادن این پرونده قانونی ندارد و از شکایت خود صرف نظر کرده است.

با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد که اپیک دیگر تصمیمی برای پیگیری، شکایت و خبرسازی ندارد و از این پس تصمیم به کنار گذاشتن رفتارهای اخیر دارد. گفتنی است که این موضوع می‌تواند باعث از بین رفتن احتمال بازگشتن فورتنایت به اپ استور و کامپیوترهای مک شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420