لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استفاده از اینترنت 5G آیفون 12 در ایران چگونه امکان پذیر است؟

استفاده از اینترنت 5G آیفون 12 در ایران چگونه امکان پذیر است؟

اپراتورهای تلفن همراه در ایران به صورت تدریجی روند آماده سازی و عرضه اینترنت 5G به کاربران را آغاز کرده‌اند و حالا بسیاری از کاربران مشتاق هستند تا این فناوری جدید را تجربه کنند. از طرف دیگر بسیاری می‌خواهند اینترنت 5G آیفون 12 را در ایران استفاده کنند و همین موضوع نیز سؤالات زیادی را برای آن‌ها ایجاد کرده است.

خبرهای منتشر شده اخیر نشان داده که ایرانسل و همراه اول در برخی از نقاط ایران پشتیبانی از اینترنت 5G را آغاز کرده‌اند. ایرانسل در شهر تهران و مشخصاً پارک آب و آتش این امکان را برای کاربران فراهم آورده و از طرف دیگر نیز تصمیم دارد تا این فناوری را به شهر شیراز نیز گسترش دهد. از طرف دیگر گام نخست عرضه اینترنت 5G توسط همراه اول در شهر مشهد آغاز شده است و کاربران می‌توانند از این اینترنت استفاده کنند. حال سؤال اصلی این است که چگونه می‌توان از اینترنت 5G آیفون 12 در ایران استفاده کرد.

استفاده اینترنت 5G مستلزم چند فاکتور مهم است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • 1.پوشش منطقه مورد نظر توسط اپراتور: منطقه‌ای که در آن حضور دارید باید از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی کند، به فرض مثال در زمان تنظیم این نوشته فقط در پارک آب و آتش امکان استفاده از اینترنت 5G در تهران را دارید.
  • 2.تلفن هوشمند شما باید از اینترنت 5G پشتیبانی کند: شما باید از تلفن هوشمندی استفاده کنید که حتماً پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه را در اختیار دارد. بر این اساس تمامی کاربران آیفون 12 در تمامی پارت نامبرها می‌توانند از این فناوری بهره‌مند باشند.
  • 3.سیم کارت شما باید از نسل جدید سیستم‌های ارتباطی پشتیبانی کند: پشتیبانی از نسل پنجم سیستم‌های ارتباطی باید حتماً از طریق سیم کارت شما انجام شود. اگر سیم کارت شما از اینترنت نسل جدید پشتیبانی نمی‌کند، بهتر است به نمایندگی ارائه دهنده خدمات سیم کارت خود مراجعه کرده و سیم کارت جدید را دریافت کنید.
  • 4.تنظیمات APN را انجام دهید: تنظیمات دستگاه شما باید امکان پشتیبانی از اینترنت 5G را داشته باشد.

نکته مهم: با توجه به این موضوع، باید به یاد داشته باشید که حتی اگر با آیفون 12 در مناطقی نظیر پارک آب و آتش حضور داشتید، حتماً باید فاکتورهای دیگر نظیر سیم کارت و تنظیمات APN را نیز بررسی کنید تا امکان تجربه 5G را داشته باشید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373