لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واتساپ عواقب عدم پذیرش قوانین جدید خود را اعلام کرد

واتساپ عواقب عدم پذیرش قوانین جدید خود را اعلام کرد

واتساپ برای حساب کاربرانی که از تغییرات قوانین حریم خصوصی پیروی نمی‌کنند، قابلیت‌های موجود را به تدریج محدود کرده و احتمالاً از 15 ماه مه 2021 بسیاری از امکانات را از دسترس آن‌ها خارج خواهد کرد.

در ایمیل منتشر شده از وب‌سایت فناوری TechCrunch مشخص شده که واتساپ از کاربرانی که هنوز سیاست جدید حریم خصوصی این پیام رسان را قبول نکرده‌اند می‌خواهد تا با شرایط جدید اعلام شده هماهنگ شوند. این پیام رسان 15 مه 2021 را به عنوان ضرب‌الاجل در نظر گرفته است.

همچنین واتساپ اعلام کرده که در صورت عدم پذیرش شرایط جدید توسط کاربران، آن‌ها فقط می‌توانند به مدت کوتاهی تماس و نوتیفیکیشن‌های خود را دریافت کرده و از ارسال یا خواندن پیام در واتساپ محروم خواهند شد.

همچنین برای کاربران غیرفعال بعد از 120 روز عدم فعالیت، حساب‌ها به‌کلی حذف خواهند شد.

وقتی واتساپ شرایط جدید را در اوایل ماه گذشته اعلام کرد، بسیاری از کاربران تصور کردند که این پلتفرم پیام‌های آن‌ها را با شرکت اصلی یعنی فیس‌بوک به اشتراک خواهد گذاشت. حال مشخص شده که پیام‌های خصوصی که بین کاربران تبادل می‌شود رمز گذاری یا end-to-end encrypted شده و به همین دلیل فقط افراد واقع در مکالمه به این پیام‌ها دسترسی خواهند داشت. البته نباید فراموش شود که واتساپ به خودی خود می‌تواند تمامی پیام را بخواند.

واتساپ تصمیم دارد تا اجازه تبادل محتوای برخی از پیام‌ها را به مشاغل را بدون در نظر گرفتن حفظ حریم خصوصی ارائه دهد. از طرفی اطلاعات موجود در این پیام‌ها با اهداف تجاری همراه با برخی از اطلاعات ذخیره شده در فیس‌بوک به‌منظور نمایش تبلیغات استفاده خواهند شد.

این موضوع موجب واکنش‌های شدیدی میان کاربران شده و باعث شده تا توسعه دهندگان این پیام رسان به سمت پلتفرم‌های رقیب مثل تلگرام و سیگنال مهاجرت کنند.

واتساپ با استفاده از انتشار یک استاتوس جدید نیز به وضوح بیان کرده که این آپدیت باعث انتقال داده‌های کاربران واتساپ به فیس بوک نمی‌شود، ولی در عوض برای افرادی که از چت تجاری استفاده کنند محتوای متفاوتی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

قابل ذکر است که واتساپ در هفته‌های منتهی به ماه مه پخش یک بنر کوچک درون برنامه‌ای را آغاز خواهد کرد که کاربران با ضربه زدن روی آن می‌توانند سیاست‌های حفظ حریم خصوصی را مجدداً بررسی کنند.

در این بنر جزئیات بیشتری در مورد نحوه کار واتساپ با فیس‌بوک توضیح داده می‌شود و همچنین واتساپ یادآور شده که کاربران بهتر است خط مشی جدید را خوانده و برای ادامه آن را تائید کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420