لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر احتمالی از ایرپاد نسل ۳ فاش شد

تصویر احتمالی از ایرپاد نسل ۳ فاش شد

اخیراً تصویری از یک هندزفری تمام بی‌سیم مشابه با ایر پرو منتشر شده است که انتشار دهنده‌ی آن، اعلام کرده که مربوط به ایرپاد نسل 3 است.

این تصویر در وب سایت 52audio منتشر شده‌ که نشان دهنده تغییر ظاهر احتمالی ظاهر و طراحی ایرپاد نسل ۳ و شباهت آن به ایرپاد پرو است. تا پیش از این تصاویری از طراحی داخلی ایرپاد پرو که با اشعه ایکس گرفته شده بودند نیز در شبکه‌های اجتماعی سروصدای زیادی به پا کرده بود. خبرگزاری‌هایی نظیر بلومبرگ صحت این تصویر گرفته شده به پرتوی ایکس را زیر سؤال برده بودند؛ اما تصویر اخیر منتشر شده شباهت بسیار زیادی به آنچه تا پیش از این شایعات در مورد ایرپاد پرو گفته بودند دارد.

این موضوع می‌تواند به عنوان یکی از دلایل تغییر ظاهر احتمالی ایرپاد نسل ۳ مشابه آنچه در تصویر نشان داده شده باشد. شایعات گذشته حاکی از آن بودند که شرکت اپل تصمیم دارد تا ایرپاد نسل سوم را شبیه به ایرپاد پرو طراحی و توسعه دهد. بر این اساس مشخص شده که بخش پایینی هر یک از گوشی‌های ایرپاد نسل سه کوتاه‌تر از ایرپاد نسل ۱ و ۲ شده است. 

 شایعات گذشته حاکی از آن است که ایرپاد نسل سوم قرار است مجهز به سیستم تنظیم اکولایزر و پخش محتوای صوتی به صورت سه بعدی شود و امکانات بیشتری را در اختیار کاربران بگذارد.

در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ میلادی مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل نیز ادعا کرده بود که نسل سوم هدفون‌های داخل گوشی شرکت اپل در نیمه اپل سال ۲۰۲۱ میلادی آماده معرفی خواهد شد و حالا این محصولات احتمالاً آماده طراحی و عرضه در ماه مارس خواهد شد.

این تصویر در حالی منتشر می‌شود که مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ اوایل هفته جاری اعلام کرده بود که احتمالاً شرکت اپل رویدادی را در ماه مارس سال 2021 میلادی برگزار نخواهد کرد و همین موضوع می‌تواند دلیلی برای عدم معرفی ایرپاد نسل ۳ در ماه مارس به حساب بیاید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373