لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کمک ۱۵ میلیونی شرکت اپل برای ارائه امکان تست ویروس کرونا در آمریکا

کمک ۱۵ میلیونی شرکت اپل برای ارائه امکان تست ویروس کرونا در آمریکا

شرکت اپل به تازگی طی همکاری با موسسه COPAN اقدام به ارائه یک بسته حمایتی برای کمک به تست ویروس کرونا به سازمان‌های پزشکی سراسر آمریکا کرده است.

جف ویلیامز مدیر بخش عملیات شرکت اپل پس از ارائه این بسته حمایتی سخنانی را در مورد نقش شرکت اپل در دوره همگی ویروس کرونا منتشر کرده است. او اعلام کرده که به تلاش اپل برای کمک به سازمان‌های پزشکی در زمینه تشخیص زودهنگام ویروس کرونا افتخار می‌کند. شرکت اپل همچنین اعلام کرده که تصمیم به افزایش سطح همکاری خود با سازمان‌های پزشکی فعال در زمینه تشخیص زودهنگام بیماری کویید 19 دارد.

در کمپین اخیر، شرکت اپل با موسسه پزشکی COPAN همکاری کرده است تا از این طریق بتواند امکان تست رایگان ابتلا به ویروس کرونا را برای شهروندان آمریکایی فراهم بیاورد. اپل در تلاش است سطح فعالیت خود در این زمینه را بیشتر کند و از طریق ارائه بسته‌های حمایتی بیشتر اقدامات پیشگیرانه بیشتری را در جامعه جهانی انجام دهد. شرکت همچنین تا به امروز نزدیک به ۱.۳ میلیارد دلار در زمینه مطالعه روی ویروس کرونا سرمایه‌گذاری کرده و ۴۵۰ هزار شغل را در سراسر ۵۰ یالت آمریکا هزینه کرده است. تیم‌های تحت حمایت اپل برای تحقیق و توسعه امکانات بیشتری را در اختیار خواهند داشت تا در زمینه مبارزه با ویروس کرونا توانایی بیشتری داشته باشند.

شرکت اپل از طریق بخش خبری وب سایت رسمی خود آمارها و ارقام مربوط به کمک به مبتلایان بیماری کویید 19 و تشخیص زودهنگام آن را منتشر کرده است.

گفتنی است که شرکت اپل تا به امروز فعالیت‌های زیادی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا داشته است؛ یکی از این فعالیت‌ها مربوط به تولید اپل واچ سری ۶ با امکان پشتیبانی از قابلیت تشخیص سطح اکسیژن خون بوده است که به کاربران کمک می‌کند تا نشانه‌های اولیه ابتلا به بیماری کووید ۱۹ را تشخیص دهند. اپل احتمالاً در آینده نزدیک امکانات بیشتری را برای کاهش سطح شیوع این بیماری، مبارزه، درمان و پیشگیری از این بیماری را از طریق محصولات خود و کمک‌های بشردوستانه ارائه خواهد داد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420