لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بلومبرگ: شارژ معکوس آیفون‌ها برای اپل واچ و ایرپاد غیرمحتمل است

بلومبرگ: شارژ معکوس آیفون‌ها برای اپل واچ و ایرپاد غیرمحتمل است

 بلومبرگ به تازگی گزارشی ویژه را در مورد شایعات مربوط به عرضه قابلیت شارژ معکوس در آیفون‌های آینده منتشر کرده است و طی آن اعلام کرده که ارائه این قابلیت برای شارژ ایرپاد و اپل واچ غیرمحتمل است.

پس از انتشار شایعات مربوط به تلاش شرکت اپل برای تولید یک پاور بانک اقتصادی برای آیفون ۱۲ با سیستم ارتباطی مک سیف، بلومبرگ گزارشی در مورد هدف شرکت اپل درزمینهٔ تولید محصولات جانبی و قابلیت‌های ویژه ارائه شده در تلفن‌های هوشمند نسل بعدی آیفون ارائه داده است.

بلومبرگ اعلام کرده که اپل امکان استفاده از شارژ معکوس به صورت سخت افزاری در آیفون 11 وجود دارد، با این حال شرکت اپل به صورت نرم افزاری تا به امروز این قابلیت را فعال نکرده و آن را در اختیار کاربران قرار نداده است. 

بلومبرگ طی این گزارش اعلام کرده که اپل در تلاش است تا با تولید دستگاه‌های همراه جدید امکان شارژ هم‌زمان اپل واچ، ایرپاد و آیفون‌ها را فراهم کند. با این حال بعید به نظر می‌رسد که این شرکت اقدام به ارائه یک قابلیت جدید روی آیفون‌های نسل آینده کند که از آن طریق امکان شارژ معکوس به‌منظور شارژ اپل واچ و ارتباط از طریق آیفون را به کاربران ارائه دهد.

این گزارش در حالی منتشر شده که تا پیش از این پتنت‌های زیادی از شرکت اپل نشان دهنده آن بود که این کمپانی در تلاش است با قابلیت شارژ دستگاه‌های مختلف از طریق یک دستگاه دیگر را به کاربران خود ارائه دهد.

با این حال خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که ارائه این قابلیت از طریق یکی از دستگاه معمولی که امروزه در بازار از طرف اپل منتشر شده‌اند ارائه خواهد شد.

بر اساس گزارش بلومبرگ اپل به دنبال ساخت یک محصول جانبی جدید است که می‌تواند به صورت هم‌زمان امکانات ویژه‌ای را برای شارژ باتری‌ها به کاربران ارائه دهد. بلومبرگ پیش‌بینی کرده کرد توسعه سیستم ارتباطی مگ سیف در آیفون ۱۲ منحصراً در نسل بعدی محصولات شرکت اپل می‌تواند نشانه‌ای از گسترش آن در میان لوازم جانبی و تلفن‌های هوشمند آیفون در کنار محصولاتی نظیر مک بوک ایر و آیپدها باشد و امکان شارژ دستگاه‌های مختلف را نیز برای کاربر فراهم بیاورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420