لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک ۲۰۲۰ را نوآورانه‌ترین سال برای شرکت اپل معرفی کرد

تیم کوک ۲۰۲۰ را نوآورانه‌ترین سال برای شرکت اپل معرفی کرد

 تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل به تازگی طی یک مصاحبه اعلام کرده که ۲۰۲۰ نوآورانه‌ترین سال برای شرکت اپل بوده است.

تیم کوک با He Shije از دانشگاه ارتباطات پکن به صورت آنلاین مصاحبه کرده و در مورد فعالیت‌های شرکت اپل اطلاعات ویژه‌ای را ارائه داده است. او اعلام کرده که در سال ۲۰۲۰ تعداد زیادی از محصولات جدید معرفی شدند؛ علاوه بر این، شرکت اپل فازهای اولیه آماده سازی برای ساخت چندین محصول جدید خود را نیز کلید زد.

گفتنی است که تیم کوک با وجود اشاره به این محصولات جدید عرضه نشده، هیچ اطلاعات ویژه‌ای در مورد آن‌ها ارائه نداده است. بخشی از سخنان تیم کوک در جریان این مصاحبه‌به شرح زیر است:

آنچه ما انجام می‌دهیم در حقیقت بخشی از فرهنگ خلاقانه و فرهنگ همکاری ما است. این دو مسئله زمانی که با یکدیگر تلاقی پیدا می‌کنند نوآوری‌های زیادی را به وجود می‌آورند.

ما در اپل افراد را بر اساس مهارت‌های متفاوتی که دارند کنار یکدیگر جمع می‌کنیم و آن‌ها را در گروه‌های مشخص قرار می‌دهیم. اپل با دید متفاوت نسبت به آن دیدی که دنیا به آن‌ها دارد، با کارکنانش برخورد می‌کند.

.شاید این افراد برای جاهای دیگر ساخته شده باشند و گذشته متفاوتی با آنچه ما برای آن‌ها در نظر گرفتیم سپری کرده باشند. با این حال برخی از آن‌ها برای توسعه سخت افزاری و برخی دیگر برای توسعه نرم‌افزاری مناسب هستند و برخی دیگر نیز برای توسعه سرویس‌ها یا موزیک و هنر مناسب باشند.

این حال ما آن‌ها را کنار هم جمع می‌کنیم تا به یک هدف مشخص برسیم. هدف ما در جهان چیزی نیست جز طراحی محصولات فوق‌العاده و انجام آنچه برایمان جالب‌تر است.

 در بخشی دیگر، تیم کوک به طراحی برخی از محصولات اپل اشاره کرده است. او تأکید کرده که شرکت اپل بر اساس یک ایده مشخص طراحی محصولات خود را انجام می‌دهد.

هرچند که تیم کوک اشاره‌ای به ماشین هوشمند اپل نکرده؛ اما می‌توان از سخنان او این موضوع را برداشت که اتومبیل هوشمند این شرکت در آینده نزدیک نیازی به هیچ دانش فنی یا رانندگی برای کار کردن ندارد و تمام کاربران بدون نیاز به مهارت خاص می‌توانند از آن استفاده کنند:

ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا محصولاتی را طراحی کنیم که برای همه افراد کار آیی داشته باشند. ما تلاش می‌کنیم تا محصولات خودمان را به‌گونه‌ای طراحی کنیم که کاربری آن‌ها مشابه کارکرد ذهن افراد باشد تا افراد نیازی به یاد گیری روند کار با آن‌ها و استفاده از دفترچه راهنما را نداشته باشند.

ما برای رسیدن به این هدف انتخاب‌های ویژه‌ای داریم و برای مدت‌ها کار می‌کنیم و حتی کلاس‌های ویژه‌ای را برای فروشندگان اپل استورها در نظر می‌گیریم. با این حال امیدواریم تا بتوانیم طراحی محصولات خود را تا جایی ساده سازی و آسان کنیم که افراد بدون نیاز به دستورالعمل امکان است دسترسی و استفاده از آن‌ها را داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420