لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین اپلیکیشن تست کرونا آیفون مجوزهای سازمان های بهداشتی را دریافت کرد

اولین اپلیکیشن تست کرونا آیفون مجوزهای سازمان های بهداشتی را دریافت کرد

اولین روش تایید شده برای «تست آنتی ژن راپید» کرونا با استفاده از یک اپلیکیشن تست کرونا در آیفون با دقت بالا ارائه شده و در آستانه دریافت مجوز FDA است.

انجام تست کرونا با دقت و سرعت بالا توسط آیفون به یک نشانه مهم در نبرد علیه همه گیری این ویروس تبدیل شده است. این تست از اهمیت بالایی برخوردار بوده زیرا از مراجعه افراد به کلینیک‌ها یا موسسات دولتی برای انجام تست جلوگیری می‌کند.

اخیرا موسسه Kroger Health بعد از دستیابی به موفقیت در ارائه تست آنتی ژنی راپید کرونا با آیفون اخیرا طی بیانیه‌ای اعلام کرده که در انتظار دریافت تاییدیه FDA برای عرضه عمومی آن است.

بنابر یک بیانیه مطبوعاتی، بیماران یک سواب بینی از خودشان تهیه کرده‌اند میتوانند با استفاده از این روش به سرعت تست آنتی ژن را انجام می‌دهند. سپس بیماران با استفاده از اپلیکیشن تست راپید و فناوری هوش مصنوعی روی آیفون خود، عرض چند ثانیه نتایج تست را مشاهده خواهند کرد.

این اپلیکیشن با ارائه نتایج واقعی و صحیح، هر گونه شک و تردیدی نسبت به وجود ویروس کرونا در بدن را حذف می‌کند. در آزمایش راپید آنتی ژن کوید 19 وجود و محل قرار گیری یک خط در نواحی مختلف، مثبت یا منفی بودن تست را معین می کند. البته برخی بیماران احتمالا محل قرار گرفتن خط را درست متوجه نشده و برداشت غلطی از نتایج تست خواهند داشت.

مطابق با قوانین آمریکا، این اپلیکیشن با رعایت قوانین و مقررات HIPAA نتایج را به طور خودکار با آژانس‌های سلامت عمومی مناسبی به اشتراک خواهد گذاشت. همچنین تست جدید تعداد زیادی از افراد را به انجام یک آزمایش دقیق تشویق می‌کند.

بنابر گفته Kroger Health در حالی که تست کرونا با آیفون در انتظار تاییدیه FDA است، اما نتایج حاصل از آزمایش بالینی در مقایسه با تستی با حساسیت بالا مثل PCR، 93 درصد توافق مثبت و 99 درصد توافق منفی داشته است.

قابل ذکر است آزمایش راپید آنتی بادی برای افرادی که قبلا در معرض ویروس کرونا قرار گرفته و مبتلا شده‌اند، می تواند اطلاعات مهمی در مورد عفونت گذشته ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420