لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بلیزارد نسخه ریمستر بازی های قدیمی خود را آماده عرضه می‌کند

بلیزارد نسخه ریمستر بازی های قدیمی خود را آماده عرضه می‌کند

کمپانی بلیزارد در جریان کنفرانس آنلاین خود با عنوان Blizzcon 2021 برگزار شد، خبرهای از تلاش خود برای عرضه نسخه ریمستر بازی دیابلو ۲ برای کامپیوترهای شخصی و کنسول‌ها را ارائه داد.

دیابلو ۲ یکی از بازی‌های محبوب کمپانی بلیزارد است که از سال ۲۰۰۰ میلادی تا به امروز توانسته طرفداران ویژه‌ای را از آن خود کند. از ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی تلاش‌های لازم برای انتشار نسخه ریمستر این بازی برای پلتفرم‌های مختلف انجام شده است.

بلیزارد اعلام کرده که این بازی قرار است امکان اجرا روی کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز، کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۴ پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس باکس سری اس را داشته باشد. این بازی در آینده امکان اجرای کراس پلتفرم را به کاربران خود ارائه خواهد داد. گفتنی است که بلیزارد اعلام کرده کاربران می‌توانند در صورت داشتن پیشرفت در این بازی، در نسخه ریمستر آن نیز بدون توجه به پلتفرم بازی را اجرا کنند.

این موضوع به منزله آن است که به عنوان مثال اگر یک کاربر اقدام به اجرای بازی دیابلو ۲ در کامپیوتر شخصی خود کرده باشد، می‌تواند نسخه ریمستر آن را برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ دریافت کند و ادامه آن را در نسخه ریمستر و کنسول بازی خود اجرا کند. در حقیقت کاربر دیگر نیازی به اجرای ابتدایی این بازی ندارد.

گفتنی است که این بازی از همین حالا در سرویس بلیزارد بتل نت آماده عرضه به کاربران است و می‌توان با خرید گیفت کارت بلیزارد امکان دانلود و نصب آن را داشته و به‌تمامی امکانات نسخه اورجینال آن دسترسی داشت.

دیابلو یکی از بازی‌های معروف سرویس بلیزارد است که تا به امروز مورد توجه کاربران بسیار زیادی قرار گرفته است. انتشار این بازی برای کاربران باعث شد تا بسیاری از افراد تمایل به دانلود و نصب آن پیدا کنند و همین موضوع در نهایت باعث شد تا شرکت بلیزارد توسعه نسخه‌ها و قسمت‌های بعدی این مجموعه را نیز ادامه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373