لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آفیس ۲۰۲۱ تا پایان سال جاری میلادی آماده عرضه در مک او اس خواهد شد

آفیس ۲۰۲۱ تا پایان سال جاری میلادی آماده عرضه در مک او اس خواهد شد

مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که تصمیم دارد تا آفیس ۲۰۲۱ را تا پایان سال جاری میلادی برای کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل‌های ویندوز و مک آماده عرضه به کاربران کند.

مایکروسافت اعلام کرده که این بسته نرم‌افزاری قرار است برای کاربرانی ارائه شود که از قابلیت‌های نرم افزاری مایکروسافت آفیس ۳۶۵ استفاده نمی‌کنند و تصمیم به استفاده و خرید آن به صورت آفلاین و بدون نیاز به پرداخت ماهانه حق اشتراک دارند. مایکروسافت همچنین اعلام کرده که آفیس ۲۰۲۱ به عنوان یک بسته نرم افزاری با پشتیبانی طولانی مدت آماده عرضه خواهد شد و عملکرد آن تا حدودی طولانی‌تر از بسته نرم افزاری آفیس ۲۰۱۹ در میان کاربران خواهد بود. آفیس 2021 قابلیت‌های بیشتری را از طریق آپدیت‌های بعدی به کاربران خود ارائه خواهد داد.

گفتنی است که بسته نرم افزاری آفیس به عنوان محبوب‌ترین بسته از مجموعه نرم افزارهای دفتری به‌حساب می‌آید و به همین دلیل حتی کاربران مک با وجود عرضه اپلیکیشن‌های انحصاری توسعه داده شده توسط شرکت اپل تمایل به استفاده از آن دارند. این موضوع باعث می‌شود تا عرضه نسخه جدید بسته نرم افزاری آفیس برای مک از اهمیت زیادی در میان کاربران برخوردار باشد.

مایکروسافت اعلام کرده که خود را به طور کامل به عرضه پشتیبانی و آپدیت‌های نرم افزاری برای بسته آفیس ۲۰۲۱ و نسخه‌های قدیمی آن متعهد می‌داند و همین موضوع باعث می‌شود تا کاربران بتوانند بدون مواجه شدن با چالش‌های آتی امکان استفاده از آن را اختیار داشته باشند.

کاربران دیگر با چالش‌هایی که تا پیش از این برای نسخه‌های پیشین بسته نرم افزاری آفیس وجود داشت مواجه نیستند. شرکت مایکروسافت در تلاش است تا تجربه کاربری کامپیوترهای مک و کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز را از بسته نرم افزاری تغییر دهد و امکانات بهینه‌تری را به آن‌ها ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373