لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پگاترون به دنبال ساخت کارخانه جدید تولید آیفون در هند است

پگاترون به دنبال ساخت کارخانه جدید تولید آیفون در هند است

 کارخانه چینی به پگاترون تصمیم دارد تا یک کارخانه جدید را در کشور هند و با مبلغ ۱۴.۲ میلیون دلار سرمایه گذاری آماده افتتاح کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری دیجی تایمز، کارخانه پگاترون طی رایزنی‌های مختلف خود با شرکت اپل تصمیم گرفته تا در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ میلادی فرایند افتتاح و بهره برداری از یک شعبه از کارخانه خود در هند را آغاز کند. این کارخانه هندی که تحت مدیریت پگاترون به کار خود ادامه می‌دهد قرار است نزدیک به ۱۴ هزار کارگر را مشغول به فعالیت کند.

گفتنی است که پگاترون دومین تولید کننده انبوه تلفن‌های هوشمند آیفون برای شرکت اپل و پس از کارخانه چینی فاکس کان است که از تابستان سال گذشته فرآیند آماده سازی برای انتقال برخی از خط تولیدهای خود را آغاز کرده بود. پگاترون از آن طریق و از آن زمان تاکنون رایزنی‌های ویژه و کارهای قانونی لازم برای افتتاح این کارخانه‌ها را انجام داده است.

این کارخانه تصمیم دارد تا یک سرمایه‌گذاری چند میلیون دلاری را در کشور هند انجام دهد که در نهایت باعث افزایش تراکنش‌های مالی میان هند و چین به ارزش چند میلیارد دلار خواهد شد. اپل تا به امروز تلاش کرده تا بسیاری از کارخانه‌های محصولات خود را از خاک چین بیرون بیاورد تا به امروز فاکس کان و ویسترون شعباتی از خط تولید خود را به هند و ویتنام انتقال داده بودند.

حال پگاترون که در کشور ویتنام فعالیت می‌کند و این کشور به عنوان خواستگاه آن شناخته شده است، تصمیم دارد تا فرایند تولید انبوه برخی مدل‌های تلفن‌های هوشمند آیفون تولید شده در توسط شرکت اپل را به کشور هند انتقال دهد.

این روند باعث می‌شود تا هزینه‌های شرکت اپل کاهش پیدا کند و در عین حال نیز محصولات این شرکت تحت تأثیر جنگ تجاری میان آمریکا و چین قرار نگیرند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420