لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شیراز دومین شهر پشتیبانی کننده از اینترنت 5G است

شیراز دومین شهر پشتیبانی کننده از اینترنت 5G  است

اینترنت 5G به تازگی برای شهر تهران عرضه شده و حالا مشخص شده که شیراز دومین شهری است که تجربه 5G را به کاربران و شهروندان خود ارائه خواهد داد.

بر اساس گزارش وب‌سایت اقتصاد آنلاین مشخص شده که محل سایت 5G ایرانسل قرار است امروز در مجاورت ارگ تاریخی کریم‌خانی شیراز افتتاح شود.

ایرانسل از امروز فرآیند ارائه اینترنت 5G را برای شهر شیراز آغاز کرده است و مشخص‌ شده که شیراز بعد از تهران دومین شهری است که اینترنت 5G را دریافت خواهد کرد و کاربران در شهر شیراز می‌توانند با در اختیار داشتن امکانات 5G در شهر شیراز امکانات ویژه‌ای را تجربه کنند.

بر اساس گزارش این خبرگزاری، ایرانسل به عنوان یکی از اپراتورهای فعال در کشور ایران مطالعه روی نسل پنجم سیستم‌های ارتباطی همراه را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است و قرار است پوشش‌های لازم برای افتتاح ارائه امکان استفاده از این سیستم ارتباطی را تا سال ۱۴۰۰ برای شهر بزرگ ایران افتتاح کنند.

متن خبر وب سایت اقتصاد آنلاین در مورد ارائه اینترنت 5G در شهر شیراز به شرح زیر است:

توسعۀ پوشش 5G ایرانسل در سراسر کشور، پس از تهران، فردا از شیراز آغاز می‌شود. پس از راه‌اندازی چهار سایت تجاری نسل پنج تلفن همراه توسط ایرانسل در تهران، شیراز دومین شهر ایران است که فردا، با راه‌اندازی پنجمین سایت 5G ایران و ایرانسل، شهروندانش می‌توانند جدیدترین فناوری اینترنت جهان را در شبکۀ کاربردی و واقعی ایرانسل تجربه کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، این سایت فردا یکشنبه سوم اسفند ماه ۱۳۹۹، در مراسمی با حضور مهندس حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگلاتوری)، بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام نمایندۀ ولی‌فقیه، تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی (ع)، امام‌جمعۀ شیراز و نمایندۀ استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، مهندس حیدر اسکندرپور شهردار شیراز، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و جمعی از مقامات استانی و محلی، در محل سایت 5G ایرانسل در مجاورت ارگ تاریخی کریم‌خانی شیراز، افتتاح می‌شود.

ایرانسل که مطالعۀ نسل پنج تلفن همراه را از سال ۱۳۹۵ با همکاری مراکز دانشگاهی داخلی و شرکت‌های معتبر بین‌المللی آغاز کرده بود، موفق شد در سال ۱۳۹۶ برای نخستین بار در ایران، نمونه‌ای از شبکۀ کامل 5G را آزمایش کند.

ایرانسل اول مرداد ۱۳۹۹، نخستین سایت تجاری نسل پنج تلفن همراه ایران را با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پژوهشگاه ICT راه‌اندازی کرد. این سایت، در حاشیۀ جلسۀ هیئت دولت، توسط رئیس‌جمهوری به صورت آنلاین افتتاح شد.

اقتصاد آنلاین

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420