لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درخواست اپل از Valve برای ارائه آمار فروش بیش از ۳۰ هزار بازی

درخواست اپل از Valve برای ارائه آمار فروش بیش از ۳۰ هزار بازی

 شرکت اپل در پی اقدامات اخیر خود برای پیگیری شکایت اپیک گیمز در دادگاه،؛ اقدام به ارسال یک احضاریه به کمپانی Valve کرده و از این شرکت درخواست کرده تا آمار فروش بیش از ۳۰ هزار عنوان بازی خود را در سرویس استیم ارائه دهد.

در این احضاریه شرکت اپل از صاحب امتیاز سرویس استیم درخواست کرده تا اطلاعات مربوط به میزان فروش بازی‌های مختلف خود را در کنار این اسناد مربوط به میزان درآمد زایی هر یک از بخش‌های پولی این بازی‌ها را ارائه دهد که شامل فروش اشتراک‌های مربوط به بازی‌ها، هزینه خرید کامل بازی‌ها، میزان تخفیف‌های ارائه شده و موارد دیگر می‌شود.
به نظر می‌رسد که میزان تقاضا برای فروش این ۳۰ هزار بازی به فعالیت‌های شرکت اپل در حوزه عرضه محصولات دیجیتالی در پلتفرم‌های توسعه داده شده خود، مثل اپ استور ارتباط داشته باشد.
گفتنی است که اپل در حال حاضر حدود ۶۰۰ بازی را از طریق اپ استور به کاربران کامپیوترها و تلفن‌های هوشمند ارائه داده است و حالا این کمپانی در تلاش است تا اطلاعات مربوط به درآمدزایی و فروش Valve از بازی‌ها را در دادگاه دریافت کند و از آن‌ها علیه اپیک گیمز استفاده کند.
گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت اپل و Valve تا پیش از این همکاری‌های ویژه یا با یک دیگر داشته‌اند. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت اپل و Valve به‌منظور افزایش سطح همکاری و عرضه بازی‌های استیم در کامپیوترهای مک، رایزنی‌ها و مذاکرات ویژه‌ای را انجام داده‌اند. حال این موضوع نشان می‌دهد که شرکت اپل در تلاش است تا با دریافت اطلاعات سرویس استیم از Valve شواهد بیشتری را برای بی‌اساس نشان دادن فعالیت‌های استیم را آغاز کند.
اختلافات میان اپل و اپیک گیمز مشخصاً از زمستان سال ۲۰۲۰ میلادی به اوج خود رسید و اپل تصمیم به حذف فورتنایت و تمامی سرویس‌های اپیک گیمز از پلتفرم‌های خود گرفت. این موضوع در نهایت با شکایت اپیک همراه شد همراه شد، در حال حاضر اپیک، اپل را به عنوان یک کمپانی انحصارطلب شناخته و پرونده‌های قانونی را علیه آن افتتاح کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420