لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانشگاه علوم پزشکی کانادا از اپل واچ برای تشخیص نارسایی قلبی استفاده می‌کند

دانشگاه علوم پزشکی کانادا از اپل واچ برای تشخیص نارسایی قلبی استفاده می‌کند

 مرکز آموزشی University Health Network در کانادا به تازگی اعلام کرده که از ساعت‌های هوشمند اپل واچ برای تعیین نارسایی قلبی بیماران استفاده می‌کند.

دکتر «هیتر راس» (Heather Ross) کاردیولوژیست این موسسه، به تازگی اعلام کرده که همکاری جدیدی را با شرکت اپل در زمینه جمع‌آوری اطلاعات فیزیکی بیماران و تشخیص زودهنگام علائم نارسایی‌های قلبی آغاز کرده است. در این تحقیق قرار است امکان استفاده از سنسورهای مختلف در ساعت هوشمند اپل واچ برای تشخیص علائم زودهنگام نارسایی قلبی و مشخصات فردی جمع آوری شود.

در این فرایند تحقیقاتی، قرار است امکان استفاده از سنسورهایی نظیر سنسور تشخیص سطح اکسیژن خون و سنسورهای مربوط به قابلیت الکتروکاردیوگرام و معیارهای دیگر افراد برای تشخیص نارسایی قلبی در اپل واچ سری ۶ به بعد مورد استفاده قرار گیرد. در این تحقیق که در مرکز قلب و عروق «پیتر مانک» انجام می‌شود، قرار است به تعدادی متقاضیان برای مدت سه ماه یک اپل واچ سری ۶ داده شود و از آن طریق فعالیت‌های بدنی و داده‌های سلامتی آن‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

در صورت موفقیت آمیز بودن این تحقیقات قرار است شرکت اپل اقدامات لازم برای دریافت مجوزهای مربوط به عرضه نسل‌های بعدی ساعت‌های هوشمند اپل واچ را با قابلیت تشخیص زودهنگام نارسایی قلبی دریافت کند. گفتنی است که شرکت اپل از همین حالا با چند موسسه علوم پزشکی مختلف نظیر دانشکده پزشکی استنفورد همکاری کرده تا از این طریق بتواند امکان تشخیص برخی بیماری‌ها و اختلالات قلبی عروقی نظیر فیبریلاسیون دهلیزی را در ساعت‌های هوشمند خورد ارائه دهد.

با این حال شرکت اپل به دلیل شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته تا در سری ششم ساعت‌های هوشمند خود قابلیت تشخیص سطح اکسیژن خون را آماده عرضه به کاربران کند. این قابلیت امکان تشخیص زودهنگام همه افراد مبتلا به ویروس کرونا و بیماری‌هایی نظیر آسم حمله قلبی و موارد دیگر را دارد از همین حالا امکان استفاده از برای بسیاری از کاربران وجود دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420