لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بلومبرگ: اپل از همین حالا در تلاش برای توسعه آیفون 6G است

بلومبرگ: اپل از همین حالا در تلاش برای توسعه آیفون 6G است

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ به تازگی طی گزارشی اعلام کرده که شرکت اپل در تلاش است تا آیفون 6G را آماده توسعه و تست‌های اولیه کند.

خبرگزاری بلومبرگ تأکید کرده که شرکت اپل از همین حالا آگهی‌های استخدام متعددی را برای همکاری با افراد متخصص و تشکیل یک تیم مهندسی جدید آغاز کرده. اپل با انتشار این آگهی‌ها در تلاش است تا بتواند فرآیند بهینه سازی و استفاده از سیستم‌های ارتباطی نسل ششم را در تلفن‌های هوشمند خود به کار گیرد.

با توجه به این موضوع می‌توان مطمئن بود که شرکت اپل در بازه زمانی کوتاه توان آغاز فرایند ساخت آیفون 6G را خواهد داشت و پس از آن تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار خود را با نسل جدیدتر سیستم‌های ارتباطی آماده عرضه به بازار خواهد کرد.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که شرکت اپل به تازگی آیفون ۱۲ را به عنوان اولین نسل تلفن‌های هوشمند خود با سیستم ارتباطی 5G رونمایی و آماده عرضه به بازار کرده است با این حال خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که شرکت اپل از همین حالا فرایند تحقیق و توسعه در زمینه استفاده از سیستم ارتباطی نسل ششم را آغاز کرده و به احتمال زیاد در سال ۲۰۳۰ میلادی به سمت تولید تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم ارتباطی 6G پیش خواهد رفت.

گزارش بلومبرگ حاکی از آن است که دلیل تأخیر ۹ ساله برای عرضه نسل ششم سیستم‌های ارتباطی در تلفن هوشمند آیفون مشخصاً به آماده سازی کشورهای مختلف برای پشتیبانی از این سیستم خواهد بود. در حقیقت اپل محدودیتی برای تولید این محصولات تا سال آینده ندارد. با این حال این شرکت منتظر است تا اپراتورها و کشورهای مختلف آمادگی کامل برای عرضه سیستم‌های ارتباطی یاد شده را پیدا کنند.

گفتنی است که نسل ششم از سیستم‌های ارتباطی همراه با توجه به فناوری‌ها و ایده‌های نوآورانه خود تا ۱۰ برابر سریع‌تر از 5G امکان انتقال داده صورت بی‌سیم فراهم می‌آورند. گفتنی است که در مدت زمان یاد شده شرکت اپل به‌جای تجاری سازی سیستم ارتباطی نسل ششم به دنبال تولید انحصاری و اختصاصی آیفون‌های 5G با تراشه‌های ارتباطی خودش است. این شرکت در تلاش است تا وابستگی به کوالکام را کاهش دهد.

بر این اساس شرکت اپل تا سال ۲۰۲۳ میلادی تراشه‌های ارتباطی نسل پنجم به کار رفته در تلفن‌های هوشمند آیفون را خودش تولید می‌کند و همکاری با کوالکام را در این زمینه را قطع خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420