لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بلومبرگ: هیچ خبری از کنفرانس اپل در ماه اسفند نیست

بلومبرگ: هیچ خبری از کنفرانس اپل در ماه اسفند نیست

 مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ به تازگی اعلام کرده که هیچ کنفرانسی از شرکت اپل در اسفند ۱۳۹۹ برگزار نخواهد شد.

تا پیش از این گزارش‌های منتشر شده از خبرگزاری تایوانی Economic Daily News حدس و گمان‌هایی در مورد تلاش شرکت اپل برای برگزاری کنفرانس جدید در تاریخ شانزدهم مارس ۲۰۲۱ را منتشر کرده بودT اما حالا بلومبرگ اعلام کرده که این اطلاعات صحت کافی را ندارند و قرار نیست تا پیش از پایان یافتن ماه اسفند ۱۳۹۹ کنفرانسی برگزار شود.

به طور معمول در ماه مارس هر سال اپل اولین کنفرانس خود در سال میلادی را برگزار می‌کند. کنفرانس‌های مارس شرکت اپل معمولاً به معرفی آیپدها در کنار سرویس‌های نرم افزاری متمرکز خواهند بود. با این حال گزارش‌های منتشر شده اخیر نشان می‌دهند که شرکت اپل همانند سابق در هفته‌های آخر ماه مارس کنفرانس خود را برگزار خواهد کرد که مصادف با فروردین ۱۴۰۰ خواهد بود.

شایعات اخیر منتشر شده حاکی از تلاش شرکت اپل برای معرفی آیمک‌های جدید در کنار نسل سوم هدفون‌های بی‌سیم است. تا به امروز به طور کامل این شایعات تائید نشده‌اند؛ همچنین شنیده‌های دیگر نیز نشان داده که شرکت اپل احتمالاً ایرتگ را در جریان این رویداد رونمایی می‌کند که هنوز صحت این موضوع نیز تائید نشده است.

جان پروزر یکی از یوتیوبرهای مستقل و فعال در حوزه انتشار شایعات مربوط به محصولات اپل تا پیش از این ادعاهایی را در مورد تلاش اپل برای معرفی و رونمایی و برچسب‌های ردیابی و مکان یابی در ماه مارس منتشر کرده بود. این شایعات نیز هنوز توسط خبرگزاری‌های دیگر به طور دقیق تائید نشده است.

شایعات دیگر حاکی از آن است که شرکت اپل نسل پنجم آیپد پروهای خود را در کنار نسل جدید آیپد مینی و ایرپاد جدید در جریان این رویداد رونمایی خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420