لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل: مشکلات سخت افزاری آیفون ۱۲ نیاز به تعویض کامل دستگاه ندارد

اپل: مشکلات سخت افزاری آیفون ۱۲ نیاز به تعویض کامل دستگاه ندارد

شرکت اپل به تازگی گزارش و دستورالعملی ویژه را به موسسه‌های رسمی ارائه خدمات پس از فروش خود داده است و طی آن اعلام کرده که در صورت بروز مشکلات سخت افزاری آیفون ۱۲ نیاز به تعویض کامل دستگاه وجود ندارد؛ این موسسه‌ها برای می‌توانند صرفاً قطعه مورد مشکل را تعویض کنند.

این اطلاعات به صورت عمومی از طرف اپل منتشر نشده است و صرفاً برای شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش رسمی اپل ارائه شده است. با این حال خبرگزاری‌های مختلف از نشت اطلاعات مربوط به سند یاد شده سخن به میان آورده‌اند. طی این سند مشخص شده که از روز بیست و سوم فوریه ۲۰۲۱ میلادی، دو مدل آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی مشمول خدمات تعویض کامل نیستند. در صورت خرابی این دستگاه‌ها حتی باوجود بروز مشکلات حادی نظیر عدم کار کرد برد مدار منطقی یا سیستم فیس آیدی، می‌توان قطعه آن‌ها را تعویض کرد.

اپل تأکید کرده که نیازی به تعویض کل دستگاه وجود نخواهد داشت. این شرکت همچنین به شکستن صفحه نمایش آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی نیز اشاره کرده و اعلام کرده که هیچ یک از مراکز ارائه خدمات پس از فروش نیازی به تعویض کامل دستگاه‌ها نخواهد داشت. این مراکز صرفاً می‌توانند در صورت بروز خرابی قطعه مورد نظر را تعویض کنند.

این موضوع به‌منزله آن است که دیگر شرکت اپل برای هیچ یک از مشکلات ایجاد شده در آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی خدمات پس از فروش مربوط به تعویض کلیه دستگاه‌ها ارائه نمی‌دهد و صرفاً قطعه مربوطه را به طور کامل تعویض می‌کند.

اپل همچنین هیچ اطلاعاتی در مورد آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس ارائه نداده است و به نظر می‌رسد که این دو تلفن هوشمند پرچم‌دار شرکت اپل که در سال ۲۰۲۰ میلادی آماده عرضه به بازار شده‌اند، در صورت بروز مشکل سخت افزاری ممکن است مشمول خدمات تعویض کامل دستگاه شوند و شرکت اپل آیفون ۱۲ پرو یا آیفون ۱۲ پرو مکس را به طور کامل برای مشتریان مراجعه کننده به مراکز ارائه خدمات پس از فروش رسمی خود تعویض کند.

این موضوع ممکن است به این دلیل باشد که شرکت اپل محدودیت در تأمین قطعات مربوط به آیفون ۱۲ و آیفون 12 مینی ندارد و همین موضوع باعث شده تا بتواند به تمامی مراکز رسمی اداره خدمات پس از فروش خود امکان تعویض قطعات مختلف را بدهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420