لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن‌های Health Pass فعال در زمینه ویروس کرونا حتماً باید مجوزهای دولتی را دریافت کنند

اپلیکیشن‌های Health Pass فعال در زمینه ویروس کرونا حتماً باید مجوزهای دولتی را دریافت کنند

شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که تمامی اپلیکیشن‌های ارائه شده در بخش Health Pass که در زمینه ویروس کرونا فعالیت می‌کنند، حتماً باید مجوزهای مربوط به‌سلامت عمومی را از سازمان‌های دولتی دریافت کنند.

بر این اساس هیچ یک از اپلیکیشن‌های مربوط به ویروس کرونا امکان فعالیت در اپ استور و آیفون را نخواهند داشت؛ مگر اینکه پیش از ارائه به کاربران، مجوزهای مربوط به فعالیت خود را از سازمان‌های دولتی کشورهای مختلف دریافت کرده و اقدام به ارائه آن به شرکت اپل کنند تا مجوز مربوط به ارائه این اپلیکیشن‌ها را در اپ استور صادر شود.

اپلیکیشن‌های فعال در Health Pass شامل نرم افزارهایی می‌شوند که سازمان‌های مختلف و شرکت‌های خصوصی برای مدیریت واکسیناسیون یا حفظ سلامت کارکنان خود مورد استفاده قرار می‌دهند. این اپلیکیشن‌ها در صورت ابتلای یک فرد، نزدیکان آن‌ها را از این موضوع آگاه خواهند کرد.

علاوه بر این افرادی کمبود واکسن ویروس کرونا را دریافت کرده‌اند نیز در این اپلیکیشن‌ها مشخص می‌شوند تا افراد بدانند آن‌ها از نظر ابتلا به ویروس مصون و ایمن هستند. شرکت اپل تأکید کرده که تمامی اپلیکیشن‌های فعال در این حوزه باید از وزارت بهداشت دولت‌ها مجوزهای لازم برای فعالیت در اپ استور دریافت کنند.

در صورت عدم ارائه مجوزهای دولتی این اپلیکیشن‌ها در اپ استور ارائه نخواهند شد و کاربران امکان دانلود آن‌ها را روی تلفن هوشمند آیفون نخواهند داشت.

گفتنی است که شرکت گوگل به عنوان توسعه‌دهنده اصلی پلتفرم پلی استور قوانین مشابهی را برای ارائه اپلیکیشن‌های مربوط به ویروس کرونا و تشخیص آن‌ها به کار گرفته است و امکان ارائه اپلیکیشن‌های مستقل که هیچ مجوزی از دولت‌ها به صورت قانونی دریافت نکرده‌اند را به کاربران خود ارائه نمی‌دهد. با این حال کاربران سیستم عامل اندروید برخلاف تلفن‌های هوشمند آیفون امکان دانلود و نصب اپلیکیشن‌های خارج از پلی استور را دارند که این موضوع باعث نگرانی‌های بسیار زیادی در زمینه عدم اطلاع رسانی درست و انتشار اخبار نادرست را افزایش می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373