لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برخی از اپل واچ‌های سری ۵ و اس ای را تعویض خواهد کرد

اپل برخی از اپل واچ‌های سری ۵ و اس ای را تعویض خواهد کرد

شرکت اپل روز گذشته واچ او اس ۷.۳.۱ را آماده عرضه به کاربران کرده است که باعث برطرف سازی مشکل عدم روشن شدن اپل واچ پس از فعال کردن قابلیت Powee Reserve می‌شود. حال این شرکت اعلام کرده که در صورت عدم کار کرد اپل واچ پس از نصب این آپدیت اقدام به تعویض اپل واچ‌های مشکل دار خواهد کرد.

شرکت اپل در یکی از اسناد رسمی خود در بخش پشتیبانی اعلام کرده که تعداد بسیار کمی از اپل واچ‌های سری 5 و اپل واچ‌های اس ای با مشکل عدم شارژ و خاموش شدن همیشگی پس از فعال شدن قابلیت Power Reserve مواجه شده‌اند. این موضوع روند کاربری افراد را با اختلال ویژه مواجه کرده است.

پس از انتشار این سند، شرکت اپل واچ او اس ۷.۳.۱ را آماده عرضه به تمامی کاربران این ساعت‌های هوشمند کرده است و از کاربران خواسته تا پس از نصب آپدیت برای حداقل ۳۰ دقیقه اپل واچ را روی شارژر قرار دهند تا مشکل برطرف شود.

اپل همچنین اعلام کرده که این مشکل مشخصاً از یک باگ کاربردی در سیستم‌ عامل واچ او اس نشئت می‌گیرد که باعث می‌شود تا ساعت هوشمند دیگر امکان روشن شدن را نداشته باشند. اپل همچنین از کاربران درخواست کرده تا در صورت نصب این به‌روزرسانی و برطرف نشدن مشکل یاد شده، اقدام به ارائه ساعت هوشمند خود به نزدیک‌ترین اپ استور رسمی دارای سرویس Apple Care Plus کنند. اپل قصد دارد تا ساعت هوشمند کاربران را تعویض و یک ساعت جدید از همان مدل را تحویل دهد.

گفتنی است که شرکت‌ها اپل تنها در برخی از کشورهای خاص اپل استور رسمی دارد که امکان ارائه خدمات پس از فروش را به کاربران می‌دهد. بر این اساس کاربران ایرانی امکان دریافت این خدمات تعویض را در کشور ایران ندارند و باید ساعت هوشمند خود را در صورت بروز چنین مشکلی، به اپل استورهای رسمی در کشورهای دیگر ارائه دهند.

لازم به ذکر است که شرکت اپل پس از دریافت دستگاه‌هایی که باید مورد تعویض یا تعمیرات رایگان قرار گیرند؛ اقدام به بررسی آن‌ها می‌کند و ممکن است همه دستگاه‌های ارائه شده توسط کاربران و مشتریان را مشمول ارائه خدمات پس از فروش و خود نداند و آن‌ها را تعویض نکند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420