لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگ جدید اپ استور باعث حذف دکمه آپدیت اپلیکیشن‌ها شد

باگ جدید اپ استور باعث حذف دکمه آپدیت اپلیکیشن‌ها شد

گزارش‌های اخیر منتشر شده توسط کاربران نشان می‌دهد که یک باگ جدید در اپ استور باعث می‌شود تا امکان دسترسی به آپدیت‌های جدید در اپلیکیشن‌ها وجود نداشته باشد.

تعداد زیادی از کاربران از صبح روز گذشته اعلام کرده‌اند که دکمه آپدیت اپلیکیشن‌ها برای آن‌ها غیرفعال شده است و امکان بروز رسانی نرم افزارهای نصب شده روی تلفن‌های هوشمند آیفون و تبلت‌های آیپد خود را ندارند. این موضوع به عنوان یک باگ کاربردی اپ استور توسط کاربران گزارش شده است که روند کاربری آن‌ها را با اختلال مواجه کرده است. در حال حاضر کاربران نمی‌توانند به قابلیت‌های جدید ارائه شده توسط توسعه‌دهندگان در نسخه‌های جدید اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که تنها گزینه باقی مانده برای بروز رسانی اپلیکیشن‌ها، دکمه Update All است که باعث می‌شود تا کاربران بتوانند اپلیکیشن‌های کاربردی نصب شده روی تلفن‌های هوشمند خود به صورت یکجا آپدیت کنند. البته این گزینه تمامی اپلیکیشن‌های نصب شده را آپدیت خواهد کرد که شاید کاربران تمایلی به استفاده از آن نداشته باشند.

گفتنی است که شرکت اپل هنوز اطلاعاتی در مورد رفع این باگ کاربردی ارائه نداده است و مشخص نیست که شرکت اپل در چه تاریخی اقدام به عرضه نسخه‌های جدید سیستم عامل آی او اس و اپلیکیشن اپ استور خواهد کرد تا این مشکل را برطرف کند.

با این حال فعلاً کاربران امکان انتخاب اپلیکیشن‌ها به صورت تک به تک برای آپدیت آن را ندارند و نمی‌توانند هر یک از اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را به‌روزرسانی کنند.

به نظر می‌رسد که شرکت اپل در آینده نزدیک با انتشار یک به‌روز رسانی جدید این مشکل را برطرف کند تا کاربران بتوانند به محتوای ویژه ارائه شده در اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی داشته باشند و بتوانند از آن‌ها به صورت عادی و روندی که تا پیش از این وجود داشت دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420