لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پتنت مربوط به نمایشگر ۲۴۰ هرتز را برای آیفون به ثبت رساند

اپل پتنت مربوط به نمایشگر ۲۴۰ هرتز را برای آیفون به ثبت رساند

شرکت اپل به تازگی پتنت‌های مربوط به نمایشگر ۲۴۰ را به سازمان ثبت اختراع آمریکا ارائه داده است که می‌تواند نشانه‌ای از افزایش کیفیت نمایشگرهای تعبیه شده در نسل بعدی تلفن‌های هوشمند آیفون باشد.

بر اساس گزارش وب‌سایت Patently Apple شرکت اپل پتنت‌های جدیدی را مربوط به نمایشگرهای بالای ۶۰ هرتز یعنی ۱۲۰، ۱۸۰ و ۲۴۰ هرتز را به ثبت رسانده است.

اپل در این پتنت همراه با ایده‌ای ویژه، توضیح داده که نمایشگرهای تعبیه شده در تلفن‌های هوشمند می‌توانند نرخ تازه سازی خود را بر اساس شرایط مختلف تغییر دهند که شامل ۶۰، ۱۲۰، ۱۸۰ و ۲۴۰ هرتز می‌شوند که به صورت خودکار در مواقع مختلف ممکن است تغییر یابند.

این ایده می‌تواند در تولید نسل بعدی آیفون‌ها و مشخصاً آیفون ۱۳ و همچنین نسل جدید آیپد پروها مورد استفاده قرار گیرد. این ایده در روند حفظ عمر مفید باتری‌ها در کنار کیفیت مناسب برای نمایش محتوای مختلف کمک خواهد کرد. اپل با این ایده ویژه تلاش دارد تا میزان مصرف باتری و انرژی دستگاه‌ها را در زمانی که دستگاه نیازی به استفاده از نرخ تازه سازی بسیار بالا ندارد، کاهش دهد. در عین حال زمانی که نیاز به نمایش محتوای باکیفیت وجود دارد میزان نرخ تازه سازی نمایشگر را افزایش دهد.

تا پیش از این گزارش‌هایی نشان می‌داد که شرکت اپل در تلاش است تا نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش آیفون‌های ۱۳ را به ۱۲۰ هرتز افزایش دهد؛ اما حالا این ایده نشان می‌دهد که تلفن‌های هوشمند بعدی اپل ممکن است تا ۲۴۰ هرتز امکان افزایش نرخ تازه سازی را داشته باشند و بتوانند محتوای باکیفیت‌تری را به کاربران نمایش دهند.

در پایان باید گفت که شرکت اپل احتمالاً برای تولید این نمایشگرها از فناوری LTPO استفاده خواهد کرد که باعث حفظ کیفیت و طول عمر نمایشگر در کنار مصرف کمتر انرژی خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420