لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن دیوار برای آیفون به اپ استور بازگشت

اپلیکیشن دیوار برای آیفون به اپ استور بازگشت

اپلیکیشن دیوار برای آیفون به عنوان یکی از نرم افزارهای کاربردی ایرانی برای بار دیگر توانست به اپ استور بازگردد و کاربران امکان استفاده از آن را از طریق آیفون و آیپد دارند.

این اپلیکیشن از همین حالا به صورت مستقیم و با استفاده از اپ استور قابل دانلود است و کاربران می‌توانند آن را دریافت کنند. تا پیش از این بسیاری از اپلیکیشن‌های مربوط به کسب و کارهای ایرانی با چالش‌های زیادی درزمینهٔ ارائه نرم افزارها و خدمات خود در اپ استور و پلتفرم اختصاصی اپل مواجه شده بودند. اپل مشخصاً در سال ۱۳۹۶ به دلیل تحریم‌های اعمال شده روی کسب و کارهای ایرانی تمامی اپلیکیشن‌های مربوطه را از اپ استور خارج کرد که این موضوع باعث چالش‌های بسیار زیادی برای کاربران ایرانی و البته استفاده کنندگان از کسب و کارهای مربوطه شد.

اپل همچنین از سال ۲۰۱۸ میلادی فرآیند حذف مجوزهای انترپرایز را به دلیل آن اختلاف نظر با گوگل و فیس‌بوک آغاز کرد که در نهایت گریبان کاربران ایرانی نیز گرفت. این موضوع باعث شد تا تمامی اپلیکیشن‌های ایرانی نیز امکان عرضه نرم افزارها و خدمات خود از طریق مجوزهای انترپرایز را از دست بدهند.

تحریم‌های اعمال شده روی کسب و کارهای ایرانی در نهایت باعث شد تا کاربران امکان دسترسی به اپلیکیشن‌های تاکسی یاب، اپلیکیشن‌های فروشگاه‌های اینترنتی و حتی اپلیکیشن‌های بانکی و پرداخت را نداشته باشند. این موضوع کاربران با اختلال‌های زیادی را مواجه کرده است.

از آن زمان تاکنون بسیاری از اپلیکیشن‌های ایرانی هر از گاهی در اپ استور ارائه می‌شوند و امکان دانلود و نصب را به کاربران ایرانی می‌دهند. حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل با ردیابی آن‌ها اقدام به حذف این اپلیکیشن‌ها می‌کند. به همین دلیل توصیه می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن اپلیکیشن دیوار برای آیفون را روی اپل آیدی خود فعال کرده و آن را نصب کنید.


​دانلود اپلیکیشن دیوار برای آیفون از اپ استور

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت