لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

متخصصین امنیت سایبری گزارش بلومبرگ را بی‌اساس اعلام کردند

متخصصین امنیت سایبری گزارش بلومبرگ را بی‌اساس اعلام کردند

متخصصین امنیت سایبری موسسه GCHQ در انگلستان به تازگی اعلام کرده‌اند که اطلاعات منتشر شده در گزارش اخیر بلومبرگ که یک بار دیگر نیز در سال ۲۰۱۸ به آن پرداخته شده بود، فاقد اساس است و با یک سوء تفاهم بزرگ همراه است.

Matt Tait متخصص سابق موسسه امنیت ملی انگلستان به تازگی اعلام کرده که سناریوهای منتشر شده توسط بلومبرگ با اشتباه‌هایی بزرگ همراه است و ادعای مطرح شده توسط این خبرگزاری به هیچ وجه صحت ندارد.

او اعلام کرده که گرچه گزارش‌های ضد و نقیض زیادی از تلاش دولت چین برای قرار دادن قطعات جاسوسی در محصولات الکترونیکی سفارشی شرکت‌های آمریکایی در خاک این کشور وجود دارد؛ اما هیچ شواهد دقیقی برای تائید آن‌ها در دست نیست و عملاً هیچ کس به «اطلاعات دست اول» در این زمینه دسترسی نخواهد داشت.

با توجه به این موضوع به هیچ وجه نمی‌توان اطلاعات مطرح شده توسط بلومبرگ را تائید کرد. او همچنین اعلام کرده که حتی بدون وجود شواهد دقیق این در مورد این حقایق، ممکن است انتشار این اطلاعات برای بسیاری از افراد نگران کننده باشد و باعث اختلال در روند استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی شود. در حقیقت انتشار این گزارش توسط بلومبرگ عملاً ارزش ندارد و صرفاً باعث ایجاد اختلال در روند کاربری افراد می‌شود. با اتکا به این ادعا، متخصص امنیت سایبری GCHQ اعلام کرده که گزارش بلومبرگ صرف باعث ایجاد دردسر برای شرکت‌ها و کاربران شده است. گفتنی است که GCHQ سازمان دولتی امنیت ملی انگلستان و پادشاهی متحده است.

گزارش اخیر بلومبرگ که دو سال پیش نیز به آن اشاره شده بود، حاکی از تلاش دولت چین برای طبیعی تراشه‌های جاسوسی روی قطعات تولید شده به سفارش شرکت‌های آمریکایی در خاک این کشور بود که باعث بروز نگرانی‌های بسیار زیادی توسط شرکت‌ها و موسسه‌ها شده بود. حتی سازمان امنیت ملی آمریکا (NSA) و پلیس فدرال این کشور (FBI)، شرکت اپل و آمازون در مورد این موضوع ادعاهای زیادی را مطرح کردند و در تلاش برای بی‌اساس جلوه دادن این ادعاها بودند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420