لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاچ آیدی محبوب‌ترین قابلیت احتمالی آیفون ۱۳

تاچ آیدی محبوب‌ترین قابلیت احتمالی آیفون ۱۳

تا به امروز شایعات زیادی در مورد نسل بعدی تلفن‌های هوشمند شرکت اپل منتشر شده است و حالا مشخص شده که تاچ آیدی محبوب‌ترین قابل احتمالی برای آیفون ۱۳ خواهد بود

در نظرسنجی اخیری که وب سایت 9to5mac به راه انداخته بیش از 8700 کاربر در آن رأی داده‌اند. در این نظرسنجی از کاربران پرسیده شده که کدام‌یک از قابلیت‌های احتمالی در آیفون ۱۳ ممکن است برای آن‌ها هیجان انگیز باشد.

در نتیجه این نظرسنجی مشخص شده که چند قابلیت احتمالی شامل نمایشگر ۱۲۰ هرتز، نمایشگر همیشه روشن و تاچ آیدی برای کاربران از اهمیت بیشتری برخوردار است. شایعات تاچ آیدی میگویند که اپل علاوه بر پشتیبانی از فیس آیدی، امکان استفاده از تاچ آیدی را روی دکمه پاور یا روی نمایشگر لمسی فراهم خواهد کرد.

۲۱۱۰ نفر از کاربران که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند اعلام کرده که تاچ آیدی را به عنوان مهم‌ترین قابلیت توصیف شده در شایعات مربوط به آیفون 13 در نظر گرفته‌اند. علاوه بر این ۱۹۳۴ نفر اعلام کردند که نمایشگر 120 هرتز برای آن‌ها اهمیت بیشتری دارد و در نهایت ۱۲۸۲ نفر نیز به قابلیت روشن بودن همیشگی نمایشگر اشاره کرده‌اند.

دیگر قابلیت‌هایی که در این نظرسنجی از کاربران پرسیده شده شامل کوچک‌تر شدن ناچ، قابلیت تصویربرداری فضایی، بهبودهای دوربین، حذف درگاه‌های ارتباطی سیمی از آیفون و تعبیه لنز لیدار در تمامی مدل‌های آیفون بوده است که هر یک طرفداران مشخصی را داشته‌اند.

شایعات مربوط به قابلیت‌های تلفن‌های هوشمند بعدی شرکت اپل پیش از آماده شدن آیفون ۱۲ و عرضه آن در اکتبر ۲۰۲۰ منتشر شدند و امروزه دیدگاهی مشخص از آنچه قرار است در سال ۲۰۲۱ آماده عرضه شود در اختیار کاربران قرار گرفته است. در حال حاضر با توجه به شایعات کاربران می‌دانند که چه تغییراتی قرار است در آیفون 13 و مشخصاً سال 2021 اعمال و آماده عرضه شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373