لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فرایند استفاده عمومی از اینترنت 5G امروز در تهران آغاز می‌شود

فرایند استفاده عمومی از اینترنت 5G امروز در تهران آغاز می‌شود

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شب گذشته در اکانت رسمی توییتر خود اعلام کرد که از امروز، بیست و هشتم بهمن 1399 فرایند استفاده عمومی از اینترنت 5G در بخشی محدود از شهر تهران آغاز شده است و کاربران می‌توانند از این امکان ارتباطی استفاده کنند.

جهرمی در توییتر خود اعلام کرده که استفاده عمومی از اینترنت 5G مشخصاً در پارک آب و آتش تهران آغاز می‌شود و کسانی که از تلفن‌های هوشمند مبتنی بر این سیستم ارتباطی همراه با سیم کارت‌های ایرانسل استفاده می‌کنند، می‌توانند به نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی دسترسی داشته باشند.

متن توییت آذری جهرمی در مورد استفاده عمومی از اینترنت 5G به شرح زیر است:

از فردا استفاده‌ی عمومی از 5G ایرانسل در پارک آب و آتش تهران میسر خواهد بود و ان‌شاالله آن‌را افتتاح خواهم کرد. پس از آزمونهای موفق در مراکز دانشگاهی،نسل پنجم تلفن همراه به صورت عمومی هم در دسترس همه خواهد بود. مشهد، کیش و شیراز اهداف بعدی در اسفند

#آینده_روشن #پهن‌باند

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری 

 گفتنی است که کاربرانی که از آیفون 12 استفاده می‌کنند و سیم کارت ایرانسل را در این تلفن‌های هوشمند قرار داده‌اند، می‌توانند از همین حالا با مراجعه به پارک آب و آتش تهران از این اینترنت استفاده کنند. آذری جهرمی همچنین اعلام کرده که در اسفند 1399 فرایند پشتیبانی از اینترنت 5G در شهرهای بزرگ ایران نظیر مشهد و شیراز به همراه جزیره کیش نیز آغاز خواهد شد.

اینترنت نسل پنجم امکان انتقال داده‌ها به صورت پرسرعت‌تر را برای کاربران فراهم می‌کند که در حال حاضر تلفن‌های هوشمند مبتنی بر این فناوری نیز در کشور ایران آماده خریداری و استفاده هستند و بسیاری از کاربران از آن استفاده می‌کنند. گفتنی است که در میان تلفن‌های هوشمند شرکت اپل، آیفون 12 و سری عرضه شده در سال 2020 میلادی این تلفن‌های هوشمند امکان استفاده از این سرویس را دارا هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373