لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مجوز مک بوک 2021 و یک محصول مرورز دیگر را دریافت کرد

اپل مجوز مک بوک 2021 و یک محصول مرورز دیگر را دریافت کرد

اپل پرونده‌ای در پایگاه داده بلوتوث SIG را برای مک بوک 2021 کرده که نشان از تلاش این شرکت برای آماده سازی و عرضه این محصولات دارد.

اپل این هفته جدیدترین مدل های مک بوک 2021 خود را در پایگاه داده بلوتوث SIG ثبت کرده که شامل مک بوک ایر، مک مینی و مک بوک پرو است و یک دستگاه مرموز با شماره مدل B2002 نیز در پایگاه داده دیده شده که معلوم نیست مربوط به چه محصولی است.

اپل اولین بار در اکتبر 2020 دستگاه مرموز B2002 را تحت دسته بندی «کامپیوترهای شخصی» به ثبت رساند. در این زمان حدس زده می‌شد که این دستگاه اسرارآمیز احتمالا همان مک اپل سیلیکون یا مدل جدید Mac M1 باشد.

اپل هر سه مدل مک خود را به همراه B2002 با عبارت TBD (به معنای عرضه نشده) در پایگاه داده بلوتوث SIG ثبت کرده که برخلاف حدس اولیه مشخص شده که این دستگاه منتسب به مک بوک نبوده است.

قابل ذکر است که اپل برای سایر دستگاه‌های خود مانند ایرپاد مکس، هوم پاد مینی و آیفون 12 و سایر مدل‌های آیپد در این پایگاه داده بلوتوث لیست‌هایی را به ثبت رسانده است.

گزارش‌های منتشر شده از وب سایت Mac rumors نشان می دهد که اپل گاهی وقت‌ها برخی از قطعات محصولات خود را مانند تراشه H1 موجود در نسل دوم ایرپاد و تراشه W2 در اپل واچ سری 3 را در این پایگاه داده ثبت کرده است.

لیست محصولات که با برچسب TBD مشخص شده اند، شامل توضیحاتی از مشخصه های فنی دستگاه نیز میشوند که احتمالا به تراشه M1 یا سایر قطعات موجود در مک M1 اشاره می کند.

اپل لیست B2002 را اولین بار در 22 اکتبر سال 2020 ثبت کرد، از طرفی چند محصول اپل مانند ایرتگ، اپل تی وی جدید و ایرپادهای به روز شده هنوز عرضه نشده اند. حالا که گفته شده دستگاه اسرارآمیز شاید یکی از اولین مک‌های M1 باشد، احتمالا یکی از این سه مدل باقی مانده به ذهن هر کسی خطور خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت