لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت در حال تست امکان ارائه ایکس کلاود از طریق مرورگر در آیفون و آیپد است

مایکروسافت در حال تست امکان ارائه ایکس کلاود از طریق مرورگر در آیفون و آیپد است

شرکت مایکروسافت همان‌طور که تا پیش از این فیل اسپنسر قولش را داده بود در حال تست قابلیت اجرای بازی‌های مبتنی بر پردازش ابری ایکس کلاود روی مرورگر برای آیفون و آیپد است.

بر اساس گزارش وب سایت خبری The Verge شرکت مایکروسافت در حال انجام تست‌های اولیه برای ارائه امکان اجرای بازی‌های ایکس کلاود روی مرورگرهای اینترنتی نظیر گوگل کروم و مایکروسافت اج است. این قابلیت به زودی امکان استریم بازی‌ها را برای تمامی کاربران از طریق دستگاه‌های مختلف فراهم می‌آورد.

این قابلیت در حال حاضر در مرحله انجام تست‌های اولیه قرار دارد و در آینده‌ای نزدیک قرار است برای تمامی کاربران آیفون‌ها و آیپدها آماده ارائه شود. کاربران پس از عرضه این قابلیت به صورت نهایی می‌توانند با استفاده از مرورگر اینترنتی خود و پس از خرید اشتراک سرویس «گیم پس» اقدام به اجرای بازی‌های ارائه شده در سرویس ایکس باکس لایو روی تلفن‌های هوشمند آیفون و تبلت‌های آیپد کنند.

اپل سیاست سخت‌گیرانه‌ای برای ارائه امکان استریم بازی‌ها را برای کاربران در نظر گرفته است و حالا شرکت مایکروسافت در تلاش است تا با ارائه امکان اجرای بازی‌ها از طریق مرورگرهای اینترنتی محدودیت‌های اپل را برای کاربران آیفون و آیپد دور بزند و امکان اجرای بازی‌های مختلف از طریق سرویس‌های مبتنی بر پردازش ابری را به کاربران خود ارائه دهد. گفتنی است که این امکان تا پیش از این توسط شرکت انویدیا در سرویس GeForce Now ارائه شده بود که حتی اجازه اجرای بازی فورتنایت را در آیفون‌ها می‌داد.

گفتنی است که مایکروسافت تا پیش از این با محدودیت‌هایی که شرکت اپل برای ارائه اپلیکیشنی مشخص برای سرویس ایکس کلاود گذاشته بود موافقت نکرد و آن را ارائه «تجربه بد برای مشتریان» در نظر گرفته بود. این موضوع در نهایت باعث شد تا مایکروسافت اختلاف بیشتری با شرکت اپل پیدا کند و تصمیم بگیرد تا از طریق مرورگرهایی نظیر گوگل کروم و اج امکان اجرا و استریم بازی‌های سرویس خود را به کاربران ارائه دهد.

پیش‌بینی می‌شود تا در اواسط سال ۲۰۲۱ میلادی این سرویس به صورت کامل برای کاربران آماده ارائه شود و امکان اجرای بازی‌ها در این سرویس از طریق آیفون‌ها و آیپدها فراهم شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420