لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون تاشو از اپل پنسل پشتیبانی خواهد کرد

آیفون تاشو از اپل پنسل پشتیبانی خواهد کرد

 گزارش اخیر منتشر شده توسطوب سایت Phone Arena حاکی از آن است که اپل در تلاش است تا یک آیفون تاشو را تا سال ۲۰۲۳ همراه با پشتیبانی از قلم استایلوس اپل پنسل آماده عرضه به بازار کند.

این وب سایت تأکید کرده که اطلاعات به دست آمده در موسسه‌های تحلیلی فعال در حوزه بررسی محصولات شرکت اپل و دیگر کمپانی‌های فعال در حوزه تکنولوژی نشان می‌دهد که آیفون تاشو قرار است تا سال ۲۰۲۳ آماده عرضه به بازار شود. این گزارش حاکی از آن است که تحلیلگران موسسه Omdia بر این باور هستند که آیفون تاشو قرار است با صفحه نمایش OLED و در سایز بین ۷.۳ تا ۷.۶ اینچ آماده تولید و عرضه شود.

این خبرگزاری همچنین تأکید کرده که آیفون تاشو قرار است با قلم استایلوس سازگار باشد، اما این خبرگزاری اطلاعاتی در مورد پشتیبانی از نسل اول یا دوم اپل پنسل نداده است. با توجه به این موضوع ممکن است اپل پس از عرضه آیفون تاشو، یک قلم استایلوس متفاوت را برای این محصولات آماده ارائه کند و یک اکسسوری جداگانه را برای این محصولات آماده ارائه و تولید انبوه کنند.

با وجود این مسئله، گزارش اخیر نشان می‌دهد که تمام شایعات مربوط به تلاش اپل برای عرضه آیفون تاشو تا پیش از سال ۲۰۲۲ مورد تائید نیستند و این محصولات در سال ۲۰۲۳ میلادی و با قیمت پایه ۱۴۹۹ دلار آماده ارائه به بازار جهانی خواهد کرد.

تا پیش از این شایعات زیادی ادعا کرده بودند که شرکت اپل نهایتاً تا یک سال دیگر فرآیند تولید تلفن‌های هوشمند تاشو خود را آغاز خواهد کرد. این شایعات اعلام کرده بودند که اپل تلاش دارد تا از بازار محصولات مشابه تولید شده توسط سامسونگ و هواوی عقب نماند، اما به نظر می‌رسد که شرکت اپل همچنان نیاز به زمان بیشتری برای آماده‌سازی و عرضه یک تلفن هوشمند باکیفیت همراه با نمایشگر تاشو دارد و فعلاً تصمیمی برای تجاری سازی و عرضه محصول مشابه در بازار جهانی ندارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420