لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل وعده بهبود وضعیت برچسب‌های حریم خصوصی را به کاربران داد

اپل وعده بهبود وضعیت برچسب‌های حریم خصوصی را به کاربران داد

گزارش اخیر منتشر شده نشان می‌دهد که برچسب‌های حریم خصوصی اپلیکیشن‌ها در اپ استور، حاوی اطلاعات جعلی و غیرواقعی است و همین موضوع باعث شده تا شرکت اپل وعده بهینه سازی، بهبود و افزایش نظارت هرچه بیشتر اطلاعات درج شده روی برچسب‌های حریم خصوصی اپ ‌استور را بدهد.

بر اساس گزارش خبرگزاری واشنگتن پست، شرکت اپل اعلام کرده که به زودی برچسب‌های حریم خصوصی ارائه شده در اپ استور را بهینه سازی خواهد کرد. اپل اعلام کرده که تعداد کمی از اپلیکیشن‌ها با اطلاعات غلط توسط توسعه دهندگان ارائه شده‌اند؛ این در حالی است که بررسی‌های موسسه‌های تحلیلی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از اپلیکیشن‌ها حاوی اطلاعات جعلی در برچسب‌های حریم خصوصی هستند.

این موضوع نشان می‌دهد که اپل به‌صورت دقیق، نظارتی روی اطلاعاتی ارائه شده توسط توسعه دهندگان به کاربران ندارد و در نهایت باعث شده تا برچسب‌های حریم خصوصی به یک چالش مهم برای شرکت اپل تبدیل شود.

بسیاری از متخصصین امنیتی و خبرگزاری‌های مختلف اعلام کرده‌اند که این شرکت نظارت دقیق روی آنچه برای حفظ حریم خصوصی به کاربران ارائه داده را ندارد. در این میان اپل در تلاش است که سطح نظارت روی برچسب‌های حریم خصوصی را افزایش دهد و با اجبار توسعه دهندگان برای ارائه اطلاعات درست، دیدگاه بهتری از وضعیت هر یک از اپلیکیشن‌ها به کاربران ارائه دهد.

بر این اساس شرکت اپل به زودی فرایند پاک‌سازی و آماده سازی اپ استور برای میزبانی اپلیکیشن‌های اپ استور را آغاز خواهد کرد و در صورت مشاهده اطلاعات جعلی در بخش حریم خصوصی توسعه دهندگان را موظف به اصلاح اطلاعات کرده یا آن‌ها را از دسترس کاربران خارج خواهد کرد.

این موضوع ممکن است باعث حذف بسیاری از اپلیکیشن‌ها از اپ استور شود و کاربران در آینده نزدیک امکان دسترسی به بسیاری از اپلیکیشن‌ها را نخواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420