لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن‌های گوگل برای آیفون و آیپد به روز رسانی می‌شوند

اپلیکیشن‌های گوگل برای آیفون و آیپد به روز رسانی می‌شوند

 شرکت گوگل به تازگی از تصمیم خود برای آپدیت اپلیکیشن‌های اختصاصی در آیفون و اپل پرده برداشته است. با توجه به این موضوع به زودی اپلیکیشن‌های گوگل در آیفون آیپد با قابلیت‌های جدیدی آماده ارائه خواهند.

فرآیند به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های گوگل در آیفون و آیپد مشخصاً با اپلیکیشن یوتیوب آغاز شده که قابلیت‌های جدیدی را به کاربران تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های اپل ارائه خواهد داد. وب سایت 9to5Google گزارش داده که بسیاری از اپلیکیشن‌های توسعه داده شده توسط شرکت گوگل برای آیفون و آیپدها از ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی تا به امروز به روز رسانی نشده‌اند و شرکت توسعه دهنده آن‌ها تغییرات مشخصی که شرکت اپل برای بهینه‌سازی روند دانلود اپلیکیشن از اپ استور درخواست کرده را اعلام نکرده است.

در این میان شرکت گوگل اعلام کرده که فرآیند عرضه نسخه جدید اپلیکیشن‌های خود را از روز ۱۳ فوریه ۲۰۲۱ میلادی آغاز کرده و به صورت تدریجی تمامی آن‌ها را با بهینه سازی روند بازدهی، رفع باگ‌ها و بهینه سازی حریم خصوصی که اپل درخواست آن‌ها را کرده بود، آماده عرضه خواهد شد.

اوایل هفته جاری شرکت گوگل آپدیت جدید اپلیکیشن یوتیوب را آماده عرضه به کاربران کرده که امکان بهینه سازی امنیتی درزمینهٔ وارد کردن اکانت گوگل را به کاربران این اپلیکیشن را ارائه می‌دهد. علاوه بر این نسخه‌های بتای عرضه شده از مرورگر کروم نیز به کاربران امکان قفل کردن تب‌های خصوصی و مدیریت بهینه‌تری را ارائه می‌دهد.

گفتنی است که گوگل در حال آماده سازی و عرضه آپدیت تمامی اپلیکیشن‌های خود است و به زودی مجموعه‌ای از قابلیت‌های ویژه و خاصی را برای اپلیکیشن‌هایی نظیر یوتیوب موزیک و اپلیکیشن جستجوی گوگل ارائه خواهد داد. این اپلیکیشن‌ها پس از عرضه نهایی امکانات بهتری را برای دسترسی به سرویس‌های این شرکت را فراهم خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420