لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بدنه آیفون ۱۳ با رنگ مات ساخته خواهد شد

بدنه آیفون ۱۳ با رنگ مات ساخته خواهد شد

شایعات اخیر منتشر شده توسط یکی از یوتیوبرهای معروف در مورد نسل بعدی گوشی‌های هوشمند اپل نشان دهنده برخی از خصوصیات و مشخصه‌های این تلفن هوشمند است. یکی از بخش‌های این شایعات ادعا کرده که بدنه آیفون ۱۳ با رنگ مات‌تر نسبت به نسل‌های قبلی ساخته خواهد شد.

ویدیویی که اخیراً توسط Max Weinbach در کانال یوتیوبی Everything Apple Pro منتشر شده ادعا می‌کند که آیفون ۱۳ قرار است با بدنه مات‌تر ساخته شود. ادعاهای منتشر شده در این ویدیو همچنین تأکید کرده که شرکت اپل تلاش دارد تا قابلیت روشن بودن همیشگی صفحه نمایش یا Always on Display را به نسل جدید تلفن‌های هوشمند خود بیاورد و آیفون‌های ۲۰۲۱ را با ظاهر و قابلیت‌های جدیدی آماده عرضه کند.

شایعات منتشر شده در این ویدیو بیشتر روی مشخصه‌های ظاهری آیفون ۱۳ تمرکز دارند که یکی از آن‌ها قابلیت روشن بودن همیشگی صفحه نمایش است. طی این گزارش مشخص شده که نمایشگر آیفون 13 در زمان عدم استفاده از دستگاه روی یک صفحه مشکی می‌رود که صرفاً ساعت را به کاربر نشان می‌دهد. علاوه بر این بخش پشتی آیفون از سال ۲۰۱۹ میلادی به بعد با بدنه مات ساخته شده، این بار با رنگ‌های مات غلیظ‌تری آماده ساخت وعرضه خواهد شد.

این شایعات همچنین تأکید دارند که شرکت اپل نرخ تازه سازی صفحه نمایش آیفون ۱۳ پرو را به ۱۲۰ هرتز خواهد رساند. از طریق این نمایشگر باکیفیت‌تر امکان مشاهده محتوای باکیفیت بیشتر برای کاربران فراهم خواهد شد. اپل احتمالاً برای ارائه قابلیت روشن بودن همیشگی نمایشگر از فناوری LTPO استفاده خواهد کرد تا روشن بودن طولانی مدت تر باعث کاهش زیاد عمر مفید دستگاه نشود. در صورت حقیقت داشتن این موضوع شرکت اپل در سپتامبر سال 2021 میلادی از تلفن‌های هوشمندی با مشخصه‌های یاد شده در این شایعات رونمایی می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420